Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 6. oktoober 2020

Millal see puu pikali kukub?

Kui ma Haapsalust koju sõidan, siis jääb mu pilk ühele puule, mis minu arust kohe-kohe tee peale kukub. Vaatan juba mitu aastat! 

Sellel hetkel mõtlen endamisi: "Millal see puu pikali kukub? Kas keegi teine veel seda puud märganud on? Kas ma peaksin sellest kellelegi teatama? Äkki mõtlen lihtsalt üle?"

Hommikul sõitsin matatundi ja mõtlesin, et kui koju tagasi sõidan, siis teen sellest puust pilti ja uurin nö kõrgemalt poolt, et kas keegi peaks midagi ette võtma või mitte. 

Kusjuures lõuna ajal rääkis üks tuttav samast puust ja ütles, et teda häirib see ka juba mitu aastat. Nii, et ma ei ole siiski üksi, kes selle puuga oma pead vaevab! :):) 

Võtsin kätte, tegin pildi ära ja saatsin oma küsimuse edasi. 

On ju viltu?

EDIT: Sain täna (7.okt) vastuse, et puu ei kuku pikali, sest ta on juba viis aastat sedasi olnud, AGA sellel hoitakse silma peal. Noh, kui see kunagi ikkagi kukub, siis loodetavasti on kannatanuks ainult asfalt ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar