Lehevaatamisi kokku

laupäev, 8. august 2020

Johanna jättis lasteaiaga hüvasti

Pean tõdema, et selle suvega olen oma kirjutamisega eriti laisk olnud ja sisuliselt maikuust ei ole midagi kirjutanud. Kui ma nüüd kõike korraga kirjutama hakkaksin, siis kirjutaksin ilmselt kaks päeva. Võtan parem selle taktika, et kirjutan iga päev natukene, ühest konkreetsest teemast. Kui ma nüüd kümme päeva kirjutan, siis peaksin augustikuuga kõik olulise kirja saama küll :)

Väga kaval lähenemine, eksole? :)

Alustame siis kõige kaugemast teemast, millest kirjutada ehk sellest, kuidas Johanna lasteaiaga hüvasti jättis. Täiesti normaalne on sellest ju augustikuus kirjutada! :)

Koroona tõttu tegelikult ju mingit lasteaeda ei toimunudki. Olime kõik märtsikuust kodus ja lasteaed lõppes sisuliselt siis.

Pidulik lõpetamine oli korraldatud nii, et lapsed käisid ükshaaval lasteaias. Üks tuli, teine läks, teine läks, kolmas tuli, kolmas läks, neljas tuli ja nii kaks päeva järjest. Iga laps sai oma isikliku laulu ja iga laps oli sellel päeval üksinda staar. Iseenesest oli kurb last üksinda nendel pinkidel istumas näha, aga kui olukord seda nõudis, siis viriseda ei ole siin millegi üle. 
Korraldusliku poole peal oli kõik ilus ja armas. Aitäh kasvatajatele nende tehtud töö eest :)
Viis viimast on jäänud, Johanna ja neli mõmmit :)
Oma kraami sai ise laua pealt võtta, ei mingit füüsilist kokkupuudet.
Kullerkupu tüdrukud :)

Meie noppisime kasvatajatele ka lilli. Nimelt kullerkuppe. Mina olen nendest kullerkuppudest millegipärast nii vaimustuses. Ma ei olnud ju juba aastaid kullerkuppe üldse näinudki, kui vanamemme juurest sisuliselt kullerkupu põllu leidsin. Ühesõnaga meie tänutähe lilledeks olid kullerkupud. 

Päev peale lasteaiaga hüvastijätmist oli Johannal sünnipäev. Minu pisike pritsess sai kooliealiseks! 

Traditsiooniline hommikune sünnipäevalaul :)
Tutikas seitsmene oma tutika rattaga, mille paps talle kinkis :)

Väga suurt pidu pidada ei julgenud, aga mõned sõbrad sai siiski kutsutud ja talu juures ilusat ilma nauditud. 

Hetkel on käimas Läänemaa seiklusorienteerumine (soovitan läänlastel soojalt osa võtta - väga mõnus ettevõtmine!) ja eile lahendasime Johannaga oma küla rada. Sõitsime ratastega lasteaiast ka mööda ja Johanna lausa ohkas, et lasteaed läbi sai, sest tema tahaks veel lasteaias käia. Kui küsisin sellele selgitust, siis vastas: „Sellepärast, et kõik räägivad, kui raske koolis õppida on!” 
Hakkasin naerma ja ütlesin, et temal kindlasti koolis mingeid raskusi ei tule. Selles olen ma üsna kindel, sest hüppelaud on meil hea - ta loeb sujuvalt nii trüki- kui kirjatähti, arvutab kümne piires täiesti vabalt ja kõige parem on see, et ta haarab kõike lennult. Ühesõnaga püsivust tal on ja suudab koha peal olla küll. 

Peamegi varsti kooliasju ostma hakkama. Ei kujuta ette millise koolikoti ma talle ostma peaks, sest ta on ju nii väike. Kott viib lapse kooli, mitte vastupidi! :) 
Noh, eks neid väikseid lapsi ole enne ka kooli läinud ja küllap leiame temale ka ikka sobiva koti. 

Minu enda esimene sessiooniaeg koolis on alates 10.septembrist, selleks ajaks on Johanna juba 1,5 nädalat koolis käinud ja jõudnud sellega juba ära harjuda. Ühesõnaga ma ei muretse! ;) 

Oli ju mõnus lühike sissekanne? 

Näe! Saan hakkama küll, kui väga tahan :):):):)

NB!Blogiplatvorm on muudatusi teinud ja VÄÄÄÄGA nõme on. Pilte on nõme laadida, nende alla ei saa enam nii kirjutada nagu varem; lisaks on fotod nüüd liiga suured. Appi, kuidas mulle ei meeldi sellised muudatused! Eks pean üks päev aja maha võtma ja uute asjadega tutvuma. Oeh!

Aga nüüd linna peale jalutama, sest on ju Valge Daami Aeg!

3 kommentaari:

  1. Mina lülitusin vanale bloggerile tagasi :)

    VastaKustuta
  2. Ära nüüd jälle ära kao, ammu juba ootasin, millal sa soonele tagasi saad :)

    VastaKustuta
  3. Şəhadətim hamıya salam. Mən kömək üçün söz vermiş, lakin mənə heç vaxt kredit verməyən müxtəlif kredit verənlərdən bir neçə dəfə müraciət etdikdən sonra cənab Benjamindən borcumu necə əldə etdiyimi ifadə etmək üçün buradayam. Bir dostum məni Mr.Benjamin Lee ilə tanış etməyimə qədər mənə kömək edəcəyini vəd etdiyini və həqiqətən də heç bir gecikmədən vəd etdiyi kimi etdi. Həqiqətən də kömək edən cənab Benjamin Li ilə görüşənə qədər hələ də etibarlı kredit borc verənlərin olduğunu düşünməmişdim. kredit və inancımı dəyişdirdim. Həqiqi və təcili bir kreditə ehtiyacınız olub olmadığını bilmirəm, WhatsApp + 1-989-394-3740 və cənab Benjamin ilə əlaqə qurmaqdan azad olun və e-poçt: Lfdsloans@outlook.com təşəkkür edirəm.

    VastaKustuta