Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 20. september 2018

Talgud! Raba!

Laupäeval on ees ootamas väiksed talgud, mille põhiliseks eesmärgiks on kõrvalhoonel mädanenud tala välja vahetada.
Ei taha kohe mitte, et see tala veel seal ühte talve kannatama peaks. Ilmselt ta ei kannatakski ;)
Lisaks oleks vaja katusele ajutine katusehari panna, sest "tänu" sellele, et seda harja seal pole, ongi tala läbi - vihm on sisse sadanud, mis vahelae ära on mädandanud, kaasa arvatud seesama tala.

Kevadel on mul plaanis hoonel katus ära vahetada ja see sanitaarabi on vajalik, et hoone järgmise kevadeni ikka vastu peaks ;)

Talve jooksul püüan maja ümbert suuremad puud ka ära likvideerida. Kahte vahtrat ma küll puutuda ei raatsi (kui, siis ainult mõned katusele ulatuvad oksad), aga kuuse laseks küll täielikult maha võtta.

Ühesõnaga meeste rida on see, et tala ja hari korrastatud saaks.


Nokitsemist :)

Kui me juba nii tublid oleme, et saame tala vahetatud ja harja peale, siis püüaks teisel hoonel eterniitplaadi ka tagasi panna. See tundub praegu ületamatuna, aga ehk saame ikka hakkama :D

Kadunud eterniit :)

Kui tööväge peaks juhtumisi liiga palju tulema, siis tööd leidub! Sellepärast küll muretsema ei pea. Saab muru niita, kive vedada, võsa lõigata, õunu kokku korjata - no mida iganes ;)
Ilmataat tahab päeva muidugi ära rikkuda, sest lubab vihma, aga kuna põhirõhk on ikkagi selle tala vahetamisel, siis ei hakka midagi muutma ka. 

Kivid võib ühte ritta sättida

Kuuri võib lõkkesse vedada

Need kivid võib kuuri alla vedada

Ühesõnaga, kui töö tegemise isu on, siis seda saab teha küll.
Vähemalt aasta-paar :D

Nii ja nüüd siis RABA!

Eile oli nii suurepärane ilm ja vaadates edasist ilmateadet, siis tuli kohe mõte, et rabas tuleb ära käia!
Mulle meeldib see Marimetsa raba ja see matkarada ja need lehter-kukeseened ja kõik muu selle matka juures!
Võis eeldada, et keset töönädalat ja tööpäeva ei ole just eriti palju hakkajaid, kes kohe koti selga panna saaksid ja lihtsalt minna. Õnneks kaks oma aja pomo ikka said ja nii nad läksidki :):)

Nukitsamehe mets

Korilus

jõhvikad

Hakkame saabuma

Kästi hüpata, kuulasin sõna :)

Kahel eelneval aastal olen samas rabas käinud. Kui esimesel aastal päris lõpuni ei käinud, siis eelmisel aastal sai seda tehtud ja nähtud, et lõpp-punktis on suplussilm. Sel aastal otsustasin, et saagu, mis saab, mina hüppan sinna! Triksi panin selga, saunalina võtsin kaasa ja sisestasin endale terve tee, et ma hüppan, et ma hüppan, et ma hüppan! Ega ma ju ometi mingi nõrk ole! :):)
Ärgitasin teist hullu ka, et ega tema ju nõrgem saa olla, kui mina hüppan :D
Ta ütles, et saab küll :):)

Eile oli septembri kohta muidu väga soe ilm, aga just seal lõpus, veesilma juures, oli üsna suur tuul. Niisama õhu käes seistes oli juba kananahk peal ja arvata võis, et just palavuse pärast polnud
Ja vesi seal laugastes nüüd küll soe pole - jummalast külm oli. 
Teine hull otsustas kohe, et tema sinna vette ei lähe ja julgustas hoopis mind! Kui mul oli juba veekindel ripsmetuśś peale pandud, siis oleks ju patt seda raisku lasta! :D 
Argumendid olid igatahes vägevad! :D
Seisin seal ääre peal oma kaks minutit ja võtsin muudkui hoogu. Ma pean ütlema, et see oli tõsine ja väga suur eneseületus, kui ma sinna vette lõpuks siiski hüppasin! 
Seda enam, et ma olen tegelikult soojalembeline inimene! Õhtuti ma ilma sokkideta magama igatahes ei lähe! :)
Pildid ja video räägivad enda eest:

Mediteerib :)

Kohe lähen!

APPI!


Niiii külm!!Niiii külm!!

Sipsti välja - see käis kiirelt!

Ah, teeme siis teise ringi veel :)

Purgis! Tehtud!

Siit siis ka veidi udune video sellest "kangelasteost"

Olgugi, et õues oli suhteliselt suur tuul, siis oli väljas tükk maad soojem, kui vees. Arvasin, et olen nii kõva mutt, et ujun suisa väikesele saarele. Reaalsus oli see, et sulps vette ja kohe välja.
No õnneks nii kõva mutt olin küll, et hüppasin kaks korda. Ajee :)
Rabavesi pidi ju imesid tegema, seega olen nüüd vähemalt viis aastat noorema välimusega. Sorry, kuna ma hüppasin kaks korda, siis ikka kümme :):)

Olime  tagasiteel, kui ma mõtisklesin täitsa omi mõtteid.
Vaatasin raba, märkasin pilvi ja ütlesin Maritile: "Vaata, kui ilusad pilved"
Marit: "On jah!"
Ma vaatan uuesti pilvi ja ütlen: "Need on ju tegelikult täiesti tavalised mõttetud pilved!" ning hakkasime koos naerma.
Point oli selles, et mina olin omades mõtetes, tema oli omades mõtetes ja vahet pole, mida ma öelnud oleks, takka oleks ikka kiidetud.
See situatsioon ise oli nii naljakas! Ma pidin siis nendest "ilusatest" pilvedest pilti ka ikka tegema:

"ilusad" pilved

Seened

Ürgsus

Kärbseseened

Leia pildilt konn

Rabatee



Lehter kukeseened

Isud ja korjad, eksole

mmmm :P

Madu keset teed

Kuidas sa ikka ilma fotota mööda astud!

Järgmisel sügisel uuesti! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar