Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 22. juuli 2018

Nädal ratastel :)

Sel nädalal oli  plaanis Pepsi äärde minna, aga läks nii, et üks sõitis üle lahe, teine ei tahtnud palavuse tõttu nii kaugele minna (eriti veel beebiga), siis otsustasime, et me ei hakka tädiga kahekesi (koos oma lastega) sinna Idasse siiski minema.

Oli hoopis nädal, kus olime suurema aja ratastel - esmaspäeval Nõva rannas, teisipäeval Puises, kolmapäeval Hiiumaal, neljapäeval Vahastus-Paides, reedel võtsime vaba päeva, laupäeval Mihkli laadal ja täna Avatud Talude Päeval :)

Nõval:


Mumm teeb tööd




Puises:



Puises oli selline tore lugu, et mul endal ei olnud ühtegi last kaasas, küll aga olid tädi ja õde koos lastega. Vesi ise oli sellel päeval põhimõtteliselt jääkülm ja mina kaldast edasi ei saanud. Keegi oli hakanud vees kividega ringi ehitama. Ma siis ehitasin edasi. Kui õde koju hakkas minema, siis ütlesin, et mingu tema ees, ma tulen hiljem järgi. Ja jäingi kividega mängima :D

Hiiumaal:

Kivitamas :)



Sipelgad söövad liblikat - loodus


Hiiumaa vesi oli täpselt sama külm nagu Puises, seetõttu sai seal ainult kivitatud ja pikniku peetud. Tore oli ikkagi. Mulle meeldib see rand :)

Vahastus:

Vahastu kirik

Vanavanaisa haual

Vahastul sai esimest korda elus vanavanaisa haual käidud, panime küünlad ja tüdrukud tegid käbidest kaunistused.

Paides:

Paide tehisjärves oli väga soe vesi


Kurepõld Kehtnas :)

Mihkli laadal:

Laadakraam

Ma polnud kunagi varem Mihkli laadal käinud ja mõtlesin, et seekord võiks ju minna. Sain omale sealt ahjuroobid, mis mul ammu puudu olid. Lisaks ühe hea ja korraliku vene kirve + kirvevarre vanale kirvele. Nende kirvestega on hea juurikaid maa seest välja peksta. Kaks peitlit on mu tuleviku puidutoa tarbeks. Ma ikka unistan oma tulevasest väiksest puidutöökojast. Puukäsnast väike kausike on lihtsalt nõrkus puu vastu. Johanna sai uue sinimustvalge mütsikese ja mina kaks käepaela. Kuna see pluuside tuunimine jäi veidi veel poolikuks, siis võtsin juurde kaks templit ja ühe värvi. 
Oligi kogu noos :)

Avatud Talude Päeval sai käidud kahes talus. Eelnevatel aastatel oleme kaugemad reisid ette võtnud, aga seekord jäime praktiliselt kodu juurde - üks meie oma külas ja teine 10 km kaugusel.

Sepa Öko talu:

Astelpaju

Valmivad

Hobene sööb

Tänava talu Haeskas:


Kõik mis purki ja pudelisse saab panna

Mõnus nurgake

Mõnus kiigeke

Mõnus majake

Laps meisterdas täitsa ise oma issile küpsisekoogi. Mina pidin ainult kohupiima ja moosi küpsiste peal laiali ajama, kõik muu tegi Johanna. Isegi banaani viilutamise ;)

Viimane ponnistus

Valmis :)

Kunstiteos


Nädal saigi läbi ;)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar