Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 11. juuni 2018

Suvevaheaeg

Täna oli viimane koolipäev.
Lapsed said tunnistused ja õhtul oli kooli pidulik vastuvõtt.
Karolini vaheaeg hakkas tibake varem, sest temal on varbad juba Malta liivades - läks papsiga puhkusele ;)

Tunnistused olid lastel head - Janelil kõik viied, Karolinil neljad-viied.
Aasta lõpp hakkas Karolinil muidu natuke juba logisema, aga enne tuli õnneks päästev kell :)
Lapsed said hea õppeedukuse ees tänukirjad ja kingituseks kaasaskantavad kõlarid.
Minu poolt oli siis kokkulepe, et iga tunnistusel olev veerandi "5" maksab 2 € ja aastahindena "5" maksab 5 €
Püha Maria! Kust see raha võetakse!? :):)
Aga lubadus on lubadus! Järgmisel aastal kukuvad kõik viied  kahe eurtsi peale :D :)


Mina sain ka sel aastal ootamatult tänukirja. Meenena sain lisaks veel karbis olevad kirjutusvahendid. Tänukirja sain selle eest, et lasteaiale suure värviprinteri ostsin. Kui mind selle tõttu ette kutsuti, siis läksin vist näost täitsa punaseks, sest poleks osanud seda oodata. Mul oli kohe alguses selline teadmine ja kavatsus, et kui valimistel volikokku saan, siis selle volikogus makstava töötasu (200 € miinus maksud)  suunan suuremas osas nö oma külla. Ükskõik kas siis lasteaeda, kooli, küla korrashoidu või kuhugi mujale. Minu küla need hääled mulle andis ja mul ei ole kahju seda raha oma külale tagasi anda. Midagi suurt see raha loomulikult pole, aga midagi ikka ;) Kui natuke koguda ka, siis saab juba suurema asja osta ;) 
Kniks tänukirja ja meene eest :)

Vahepaladena laulis vastuvõtul Superstaari Jennifer. Meie oma Haapsalu tüdruk.
Janeli oli nii rõõmus, kui sai nendega koos pilti teha. Tema on mul selles mõttes pessimist, et a la "nagunii me ei saa pilti teha" jne. Ma ütlesin, et kindlasti saab. Ja kui saigi, siis oli teine nii õnnelik, et kepsles ja kargles tükk aega ringi :

Häpi :)

Kui pidulik osa läbi oli, siis saime all sööklas kergeid suupisteid mekkida. Mulle nii meeldivad need suupisted. Maitselt head ja valikut on palju. 
Kiitused kokale ja köögipersonalile :)



Meie oleme ühesõnaga suvepuhkusel.
Mingeid suuremaid plaane me välja mõelnud pole. Janeli ütles, et tema tahab Kiviõli seiklusparki minna. Ilmselt tuleb see plaani võtta. Harva, kui ta midagi tahab ja kuna ta seda soovib, siis tuleks see ka ette võtta. Suvel oli nagunii plaanis Imre juurde minna, nii et kaks kärbest ühe hoobiga.

Minu ja Johanna lähiaja plaanid näevad ette laupäevast Tanel Padari kontserti Haapsalu linnuses ja pühapäevast Tartu laululava isamaaliste laulude kontserti - Ivo Linna ja muu käng on koos.

Sel aastal tõotab kultuurne suvi tulla. Johannale kingiti piletid Iloni Imedemaal etenduvale "Rasmus, Pontus ja Lontu" tükile. Minul on hetkel piletid Augustibluusile, Valge Daami etendusele ja Francis Goya & Ivo Linna "Muinaslugu Sinilinnust" kontserdile.

Aitab sellest töö rabamisest küll, nüüd on aeg lulli lüüa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar