Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 11. veebruar 2018

Virxi pidu - olümpia!

Reedel oli niisiis olümpia avatseremoonia ja see tähendab ju ainult ühte - Virgel on piduaeg!

Täiuslik pidu oleks muidugi siis, kui tööasjadest laud puhas oleks ja nende asjade peale mõtlema ei peaks! Paraku on 4-5-6-7 asja siiski lauanurgal! Püüan need homme-ülehomme siiski ära teha, muidu on kogu olümpia lörris  ;):)

Selge on juba ka see, et Kanal 2-ga ma oma pidu ei pea, sest seal on taas reklaam reklaami otsa. Päris õudne ikka küll!
Olgu õnnistatud YLE ja minu soome keele oskus - saab vähemalt rahus võistlusi vaadata :):)

Blogisse pole juba kuu aega jõudnud - kogu aeg on jooksmist ja tegemist. Mõnikord on selline tunne, et pea tahab otsast ära lennata!!

Nagu mul vähe veel tegemist oleks, siis aasta alguses sai veel õmblemiskursustele mindud! Ilmselt oli siiski veel üks vaba auk! :D

Panin juba paikka, et aastal 2019 võtan aja korralikult maha - kuhugi kooli ja kursustele ei roni, blogi ei kirjuta, FB panen puhkama, raamatuid sisse lugemas ei käi, võistlustel ei osale - põhimõtteliselt ei tee mitte midagi. Tööd teen ka täpselt nii palju, et nälga ei sureks ja arved saaks makstud!
Eks näeb, kuidas see välja kukub :):)

Ma ei viitsigi kirjutama hakata, millega ma siin vahepeal tegelenud olen. Eks kõigega, nii nagu tavaliselt.
Kui lund veel maas ei olnud, siis sai õues tööd tehtud - päris hea ja mõnus oli. Sellised -5 talveilmad mulle meeldivad ja kui veel päike ka taevas särab, siis seda enam.



Eelmisel nädalavahetusel käisin Tartus, sest minu kriminaalil oli neljapäeval sünnipäev ja sel aastal lubasin ju sõprade sünnipäevade puhul õigel päeval nende ukse taga kraapimas käia.
Neljapäeval olid aga teeolud sellised, mis autoga sõitma ei kutsunud. Ise oskan iga ilmaga sõita, sest sõidangi vastavalt ilmaoludele, aga alati leidub idioote, kelle jalg (või ego!) ei luba alla 100 km/h sõita ja nende pärast ei viitsinud sinna tee peale ekstreemsusi otsima minna.
Tartu-Haapsalu pole just kõige lühem ots ka ;)
Saigi otsustatud, et stardime sinna Tartu poole siiski reedel.
Reedel olid kõik teed juba ilusti puhtad ja teeolud olid väga head, välja arvatud Haapsalu-Laiküla mnt - ei tea, mis selle teehooldajat vaevab, et teid hooldada ei suudeta!

Ühesõnaga sel tuisusel ja lumisel neljapäeval ei sõitnud ma mitte autoga Tartusse, vaid panin suusad alla ja ukerdasin nendega meie terviserajal ;)
Maha sadas täpselt selline lumi, millega kannatas suusaradasid teha.
Üritasin terviserajale klassikarada sisse ajada. Enam-vähem sain sellega hakkama ka, aga kui mina raja ühes otsas lumega mässasin, siis  päike ja vesine sade lammutasid raja teist otsa.
Ma alla ei andnud - lappisin oma väikse labidaga need kohad täpselt nii terveks, kui võimalik oli.
Ühes mõttes oli see raisatud aeg, sest praeguseks ei ole sellest klassikarajast sisuliselt midagi enam järel, aga teisest küljest sai siiski seitse tundi suuskadel oldud - 11.00 panin suusad alla ja 18.00 astusin nende pealt maha :):)
Vabasõidu rada tõmmati sisse lumesaaniga ja õhtu poole sai juba ka vabatehnikas mõned ringid teha.
Noh, need esimesed päevad suuskadel on muidugi paras kooserdamine ja kõikumine, aga siiski - tehtud!

Reede hommikul sai ka rajal mõned ringid sõidetud, peale mida võtsimegi Johanna ja Karoliniga suuna Tartu poole.
Sünnipäevalaps oli koju mõnusa hunniku sushit tellinud, sõin ennast praktiliselt lõhki :D

Põhimõtteliselt ma kaks päeva muud ei teinudki, kui ainult sõin. Pole harjunud sedasi niisama passima ja see tegevusetus ajaski mugima! Laupäeval käisime küll Toomemäel kelgutamas ja Auras ujumas, aga see oli ka kõik.

Pühapäeval startisime taas kodu poole. Põhimõtteliselt sips ja käidud ;)

Korteri osas on aeg seal maal, et toimub kerget viisi kolimine - tüdrukute toad on sisustatud ja veangi asju ümber.
Johanna tuba on mänguasjadest juba praegu sedasi täis, et enam juurde ei mahu, olgugi, et ma pole kodust MITTEÜHTEGI asja sinna veel viinud!! Ma võiks vabalt lasteaia avada - isegi mitu rühma!
Nende mänguasjadega tuleb mingi lahendus leida. Ilmselt nii, et pooled asjad garderoobi ja aeg-ajalt saab neid siis vahetada.

Garderoob ja köök-elutuba on hetkel veel poolikud, aga järgmisest nädalast peaks seinad värvi alla minema ;)

Meie enda kodu on praegu nagu kolakamber - kõik kohad on karpe-kaste täis. Kuna laste voodid on juba ära viidud, siis suur tuba on nagu magala- magatakse seal, kuhu parasjagu madratsiga mahub :)
Ühesõnaga täielik korralagedus.
Aga ma olen rõõmus!! Tunneli lõpus ju valgus juba paistab :):);)

Nende kahe olümpianädala jooksul ei plaani ma suurt midagi teha, sest kavatsen oma spordipidu pidada.  Eks ma natuke ikka käin ja nokitsen põlve otsas midagi, aga üle pingutada ei kavatse.
Nüüd, kus enamus ajast kontoris lustin, siis äkki juhtub ime ja viskan blogisse isegi mõne kirjatüki :)

Natuke tihedamini võiks ju ikka kirjutada, kui kord kuus ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar