Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 20. detsember 2017

Kuidas üks inimene siin nädalase hilinemisega elab!

Elasin siin teadmisega, et jõuludeni on veel kaks nädalat!
No ei ole ju! :D

Ja "tänu" sellele olen oma asjadega nii ummikus, kui üldse olla saab!

Ma ei saagi aru, kuidas ma sedasi mööda sain panna?!

Arvestasin siin varasemalt, et ravin Johanna terveks, siis veab lasteaias äkki kaks nädalat välja ja saab jõulunädalal ikka platsis olla. Tuleb välja, et piisab ühest nädalast, sest peale seda on juba vaheaeg.

No totaalne pang ikka!

Kui see mulle kohale jõudis ja eile postkastist juba esimesi jõulukaarte noppisin, siis läks asjadega kiireks. Vihtusin eile õhtul jõulukaarte kirjutada, nii et aitas. Hea, et kaardid varasemalt juba valmis olin teinud!! Täna viisin posti ja loodan, et need ikka õigeks ajaks kohale jõuavad.

Tahtsin siin kingiks poekotte õmmelda, kuusele lumehelbeid heegeldada ja muud sellist ninni-nänni teha, aga pean tõdema, et see rong on läinud! Ei jõua! 
Homme on päev põhimõtteliselt sebimist täis, reede samamoodi. 
Kuuse toomine ja piparkookide küpsetamine on konkreetselt päevaplaanidesse sisse tikitud, ühe teeme ära neljapäeva, teise reedel :):)

Enne seda, kui siin suuremat sorti pakkimisega tegelema hakkan, tahan veidi uhkustada.

Ma olen ääretult uhke selle üle, et Johanna juba ujuda oskab. Paar-kolm nädalat hakkas vee all ujuma ja sulistab nagu kala. Ta on ise veel nii väike ja mul endal on seda imelik vaadata. 
Tegin selle ujumise kohta väikse lõigu ka:




Nüüd siis pakkima ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar