Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 9. oktoober 2017

Sellel aastal võib võistlustele kriipsu alla tõmmata!

Laupäeval oli viimane Marimetsa Kapp - seega sai Saaremaaga võistlushooajale ametlikult joone alla tõmmata!

Hooaja jooksul sai medaleid igasuguseid:

Virxi medalid :)

Kõige rohkem hindan ma raskeimat võistlust ehk Tartu triatloni.
Ei teagi miks! Ilmselt seetõttu, et see oli ikka selline võistlus, kus oli raskust korralikult tunda. Ja see melu ja korraldus - see pool oli kõik nii supper!
Teise koha saab Kõva Mehe Jooks  ja kolmanda Paide triatlon.

Järgmisel aastal on peamiseks eesmärgiks triatlonid. Need neli treiatlonit teen kindlasti uuesti läbi, kuhu sellel aastal põhjad sai tehtu. Ilmselt otsin mõned triatlonid veel juurde.
Seda ma veel ei tea, kas ma nii julge olen, et Otepääl osa võtta. See 90 km ratast on ikka vägagi hirmutav! Eks see uuel aastal paistab.

See, et võistluste hooaeg läbi sai, ei tähenda, et minu sportimisele pidur peale läks. Ei läinud!
Kuna ma terve septembri sisuliselt trenni ei teinud ja see mul praktiliselt puhkusekuu eest juba ära oli, siis oktoobrist alustasin uue hooaja treeninguid. Sel korral siis juba konkreetse kava järgi.
Nüüd mul ju treener ja puha!:)
Võtsin ühe väikse tööotsa juurde, mis mul selle treeneri ja sportimise kulud ilusti ära katab.

Talve saabudes on enamik trenne sees - jõusaal ja ujumine. Eks nii kaua, kui ilm kannatab, tuleb jooksmas ja ratatamas (mu uus uhke sõna :D) ka käia, aga suurem osa trenne möödub talvekuudel siiski basseinis.
Tegin seoses sportimisega veel ühe (loodetavasti viimase!!!) väljamineku, mängisin omale jõuluvana ja tõin juba jõulukingi ära:

Minu ujumisvarustus :P :)

Nüüd peaks küll kogu vajalik varustus olemas olema ja nüüd tuleb ainult agu anda ;)

Ma peaksin oma kulud kokku lööma, mis selle  sportimise peale viimasel ajal läinud on - vahendid, riietus, võistlused, sõidud jne. Ma arvan, et mingi 2000 euri tuleb ikka kokku. 
Tervislikult elamine pidigi ju kallis olema :D 
Poest rohelise ja idude ostmine pole ka ju tegelikult odav lõbu :):)

Edaspidi ma siis siin blogis sellest spordist suurt jahuma enam ei hakka - teen selle jaoks eraldi blogi, kuhu kõik kavad ka kirja panen. Oleks pidanud juba 3.oktoobril alustama, aga nii kiire on olnud, et pole jõudnud. See nädal on ka veel kiire, siis peaks juba rahulikumaks minema. 
Ühesõnaga kui kiire mööda on läinud, siis teen blogi valmis ja kirjutan treeningud tagant järgi üles.

Vot nii on lood siinpool sood :):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar