Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 12. september 2017

Vägilase Jooks, Kiideva Rattasõit, Kahe Silla Jooks, Marimetsa Kapp + veel üks eneseületus :)

Vägilase Jooks 


                                                Neli pikka kurki ja pakk spagetti :)

See oli auhind selle eest, et Vägilas Jooksu kolme etapi kokkuvõttes kolmas olin!Ahhoi!
Mind hämmastab, et suhteliselt suure reklaami ja osavõtuga võistlusel nii "kummalisi" auhindasid jagatakse.

Siinkohal pean kohe ette ära kiitma meie kohalikku Kiideva Rattasõidu auhindasid, kus iga vanuseklassi võitja sai ikka üsna korraliku nodikoti. Kui võtta veel arvesse, et osavõtutasu oli suur ümmargune null. Mina võitsin näiteks N35 grupi ja auhinnaks olid: säärised, venituskummid, vihmavari ja spordijook.


Nende nelja kurgi ja spagetipaki eest pidin ma rajale peaaegu oma elu jätma! :D
Enne starti oli mul selge, et pean võitma ainult ühte numbrit. Kui ma teda edastan, siis saan kolmanda koha, kui ei, siis jään neljandaks. Hoidsin kohe stardis tal silma peal ja kui kõik liduma hakkasid, siis pani ta juba pikalt eest ära. Sain kohe aru, et see rong on läinud, sest mina küll sedasi joosta ei jõua ja kohe alguses polnud end mõtet kinni joosta. Võtsin asja omas tempos ja olin selle kolmanda koha juba maha matnud.
Rada oli huvitav. Muda ja veetakistusi oli rohkem, kui kahes varasemas jooksus. Lisaks oli väga palju mägist jooksu. Nendest kolmsest etapist oli see kõige huvitavam ja samas ka kõige raskem jooks.
Umbes poolel maal juhtusin ma täiesti kogemata selja taha vaatama, kui nägin, et see minu konkurent, kes pikalt minu ees oleks pidanud olema, oli hoopis minu selja taga! Jagasin matsu välja, et ta oli ilmselt käte ülesande (õhus kätega mööda redelit edasi) ajal trahviringile läinud ja sel ajal, kui tema trahvikal olin, tegin mina oma käed ära ja sain temast ette. Õnneks oli ees veel neid käte jõul olevaid ülesandeid ja mul oli täitsa hea tunne. Kusjuures kogu edasise jooksu vahtisin ma ainult selja taha, et vahemaad ikka hoida. Jõudsin finisisse enne teda ja ajavaheks kogunes lõpuks 4 minutit.
Olin omadega rahul :)

Tugevad käed :)

Roomamine

Vesiliugu

Kotiga üles ja kotiga alla

Palkide alt läbi

Mäge, mäge ja veel kord mäge

Kõige vastikum takistus

Neli kurki ja spagetipakk :)

Üldtabeli esikolmik

Jooksud ise olid lahedad, aga järgmisel aastal jätan selle sarja ilmselt vahele, sest need kattuvad teiste võistlustega. Ülejärgmisel aastal äkki uuesti ;)

Kiideva Rattasõit
Tegemist meie oma kohaliku rattasõiduga, mis on toimunud juba üsna mitu aastat. Kuna ma varasemalt kusagilt eriti osa ei võtnud ja sellel aastal alles ära pöörasin (sportimise ja võistlemise osas), siis mina ei olnud sellest sõidust tegelikult midagi kuulnud. Nüüd, takka järgi, on kergelt nagu kahju, sest tegemist väga laheda päevaga. 
Päev algas laste rattasõiduga ehk 700-meetrise ringiga, peale mida läksid rajale suuremad ehk 20 km ringile. Lõpetuseks said kõik maitsvat suppi ja kringlit-kohvi. Kõik see tore päev oli osavõtjatele täiesti tasuta! 

85, 86, 87

Iga laps sai osalemise eest medali, diplomi ja maiuse. Karolin lõpetas laste seas neljandana, Janeli kuuendana, Johanna tuli koos minuga kusagil seal lõpus - tähtis pole võit vaid osavõtt :):)

Suurte sõidus olid erinevad vanusegrupid ja mina sain N35 vanusegrupis esimese koha. Minulle oli see muidugi paras üllatus. See eest meeldiv üllatus ja võtsin rõõmuga selle toreda auhinna vastu, mida ma sissekande alguses juba kiitsin ;)

Veel jagati auhindasid parimale võistkonnale ja perekonnale. Perekonna arvestuses läks arvesse ema, isa ja parima lapse aeg (noh, peres äkki mitu last).
Kuna mina sain oma vanusegrupis parima koha, Tarmo sai ka täitsa kobeda koha ja lapsedki tulid üsna eesotsas, siis arvestuse järgi olime me esimesed. Saimegi auhinna, olgugi, et võistluspäeval oli selle väljaandmisega väike segadus...
Kuna mind jäi see väljaandmine natuke ikka kripeldama, siis praeguseks ongi selge, et saama oleks pidanud selle üks teine pere. Juhendis oli küll kirjas, et isa, ema ja parim laps, aga kirjas ei olnud see, et ka laps oleks pidanud 20 km ringi sõitma. Meie mõtlesime, et lapse aeg tuleb ikka lastesõidus, aga saime valesti aru. Ilmselt ei saanud korraldaja ka vist päris täpselt aru...:)
Meil aga ükski laps seda 20 km ringi kaasa ei sõitnud ja seega ei oleks pidanud meie pere seda auhinda saama. Annan auhinna loomulikult sellele perele edasi, kes selle saama oleks pidanud, sest tulemuste põhjal tean, kellele selle edasi andma pean. Tahaks auhindasid ikka õiglaselt välja võidelda, mitte segaduse arvelt :) 
Pere auhind oli ise muidu selline: 

Pere auhind

Ma räägin - meie kohaliku võistluste kohta väga korralikud auhinnad!
Järgmisel aastal proovime uuesti pere karikat koju tuua :)

Kahe Silla Jooks
Esimest korda jooksin ma 10 kilomeetrit kevadel Haapsalus ja ajaks oli 1:06
Nüüd, neli kuud hiljem, jooksin uuesti ja ajaks oli 58:04
Endal oligi kavas alla tunni joosta ja see eesmärk sai täidetud.
Võrreldes esiotsa jooksjatega on aeg muidugi kosmiline, aga mina võistlen iseendaga ja kevadise jooksuga võrreldes näpistasin 8 minutit ära, seega olen tulemusega rohkem, kui rahul :)
Järgmisel 10 km jooksul võiks aeg 54-55 minuti juurde jääda.

Ametliku tulemusega on muidu selline lugu, et kirja läks see aeg, mis peale stardipauku jooksma hakkas. Ametlik aeg oligi 59:11, aga sealt võib julgelt  ca 1,5 minutit maha võtta, sest ületasin stardijoone alles siis, kui minut juba kulunud oli ja jooksma sai hakata sisuliselt alles siis, kui esimene sild ületatud ja toimus parempööre. Enne seda ei olnud võimalik rahvamassi tõttu lihtsalt joosta, sest polnud kuhugi minna.
Koht oli ka muidugi "tore" -  1896-e lõpetaja seas 1314-s :):)
Järgmine aasta võiks 1000 sekka ikka ära pressida ;)

Marimetsa Kapp - Kirbla
Pühapäeval oli rattasarja kuues etapp. Üldse ei jõudnud sõita! Põhimõtteliselt lihtsalt kulgesin seal rajal ja veeresin kuidagi ikka finisisse ära. Tuju polnud ka nagu see... Toss hakkab vist otsa saama ja talveuni kergelt juba peale kiskuma :D

Sel "hooajal" ongi jäänud veel kaks rattaetappi, Türi-Paide jooks ja Viljandi rogain.
Kui need tehtud, siis tõmban võistlustele selleks aastaks joone alla, et uuel aastal taas rajal olla.

Olen otsustanud triatlonit natuke tõsisemalt võtta ja käisin augusti lõpus treener Priit Ailti jutul, kes mulle järgmiseks hooajaks treeningplaani koostab ja mul silma peal hoiab. Oktoober on puhkusekuu, kus ei tee mitte midagi ja novembrist hakkavad õiged treeningud pihta.
Uue hooaja treeningutest ja võistlustest kavatsen eraldi blogi pidama hakata (mul ju aega on!!!!), et näha kuhu nullist võimalik liikuda on. Kui siin blogis selle kirjutamisega algust teeksin, siis saaks sellest kergelt juba spordiblog.
Praegu on ta...ma-ei-teagi-mis-blogi...sula-mula blogi :)

Kohe-kohe saab sellest vist poliitiline blogi, sest kavatsen esimest korda kohalikel valimistel kandideerida ja seda sel põhjusel, et peale Haapsaluga ühinemist maapiirkonna hääl ka natukenegi kuulda oleks.
Saab näha, kuidas läheb ;)

Ühest eneseületusest veel!
Küpsetasin pühapäeval õunakooki!!!!Täitsa ise küpsetasin :)

Keskelt oli natuke toores, aga täitsa söödav ;)

Ahhoi! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar