Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 11. juuli 2017

Meie uued pereliikmed - kaks jänkupoega!

Terve eelmise nädala ehitasin jänestele aeda, et ei korduks see, mis eelmisel aastal.
Minu süda küll enam üle ei elaks, kui kull jälle jänesed minema peaks viima.

Südametunnistus ei luba mul loomi terve elu puuris ka pidada (nii et nad vabalt joosta ei saaks) ja nii ma siis kaevasin, ehitasin, ladusin, võrgutasin:

Kiviaed ja puha :)

Kivid on kusjuures ise korjatud - käisin kevadel ise põllul. Siis ma veel ei teadnud, mis ma nende kividega pihta hakkan, aga ometi ma teadsin, et mul on neid väga, väga vaja :D

Kevadel, kui künniaeg oli ja meie kõrvalpõld kenasti siledaks aeti, siis kivid passisid mind sealt põllult ja lausa karjusid:"Virge!Tule korja meid ära!!" 
Paningi autole järelkäru taha ja käisin korjamas. 
Kui põllu omanikule helistasin ja küsisin, et kas võin kive korjama minna, siis ta arvas kindlasti, et mingi napakas helistab. Muidu otsitakse ju tikutulega inimesi taga, kes raha eest põllule kive korjama läheks. Ma käisin niisama ja veel oma varustusega  - põhimõtteliselt maksin jälle peale :D

Jänese aed on niisiis valmis. All ääres peenikese auguga võrk + väljaspool kiviaed. Eks jooksvalt laon kive juurde, et vähemalt 30-40 cm kõrgune aed saaks. Värava ette kaevasin sügava augu, panin alla suuremaid kive, siis vahepealseid kive ja peale killustikku. Aia peale panin traadist võrgu, et keegi ülevalt ka sisse ei saaks. Ühesõnaga peaks turvaline ja kindel aed olema küll.
Jänkud on rõõmsalt ka koju saabunud:

Laste jaoks Tipsu ja Hello Kitty

Minu jaoks Milvi ja Luise

Kui veel koduloomadest rääkida, siis on meil kaks oravat ka.
Üks on tumedam, teine heledam. Jooksevad siin pea igapäev ringi ja on väga julged.
Nokkisin mõned päevad tagasi pakkudelt koori maha, kui heledam orav jälle tuli - kõndis meetri kauguselt mööda nagu vana sõber. Hea, et õlale ei tulnud ja küsinud, et mis teen ;)




Nii see asi algab.
Kõige pealt kaks jänest, siis lambad, seejärel kanad jne.jne

Praegu mässame muidu laste mängunurgaga.
Tarmo hakkas liumäge ehitama, mina kaevan liivakastile ja pakkudele uut kohta.

kaevamine on hoos

Ronimispuu juurde tuleb liumägi ja mängumaja

Ausalt öeldes ei teagi veel päris täpselt, kuidas seda liivakasti asja ära lahendada.
Mingid mõtted on olemas, aga eks siis jooksvalt selgub, kas need mõtted head ka on.

Praegu on aega lastenurgaga mässata, sest kasvuhoone ja aiamaa on korras, muru niidetud, puud lõhutud - elu on nagu lill :)

Kui aiamaast rääkida, siis linnud pistsid kõik herned nahka! Ühele peenrale jätsid suisa ühe herne alles, teisele peenrale jäi veidi rohkem, aga arvestades seda kogust, mis ma maha panin, siis pole praktiliselt midagi! Eks jälle oma viga, sest ei pannud katteloori peale.
Nüüdseks viga parandatud, uued herned maha pandud ja katteloor peal:

Üksik hernetaim ja palju terasid

Linnud võivad herneid sööma tulla :):)

Janeli tegi mulle üks päev nii toreda üllatuse. Asjatasid koos sõbrannaga Abbil, kui ühel hetkel ütles, et ma ühte mängu mängima tuleks. Läksin. 
Nad olid joonistanud Abbist kaardi, mille järgi ma orienteeruma pidin, et punkte otsida. Igas punktis pidin leidma ühe tähe ja hiljem nendest lause kokku panema:

"Sa oled väga töökas"

Lause koostamisel nad aitasid, öeldes sõnade esimesed tähe ette. Kui ise oleks pidanud kokku panema, siis sellist lauset ikka poleks osanud välja mõelda. Täitsa ise tulid selle peale.

Lubasin lastele, et teen neile ka järgmisel nädalavahetusel orienteerumise mängu. See on alati sünnipäevadel nende lemmik mäng olnud ja kui nemad juba mulle tegid, siis ilmselgelt tahaksid nad ise seda mängida.

Kui ma nüüd oma tervisest räägin, siis päev peale triatlonit olid põlved nii valusad, et pidin maha surema. 
Nüüd, kaks päeva hiljem, ei ole midagi. Nagu polekski võistlemas käinud. Täna tegin juba trenni ka. 

Ja loomulikult kavatsen ma järgmisel aastal sama triki ette võtta :)
Siin pole kahtlustki! 
Piin ja valu on juba unustatud :) 
Mõtlen vaikselt kuidas, mida ja millal treenima hakata. Samas võiks selle hooaja rahulikult lõpuni lasta ja siis detsembris-jaanuaris vaadata, eksole ;)
Järgmisel aastal olen ma igatahes taas Tartu triatlonil platsis ja kavatsen oma selle aasta tulemust 15-20 minutiga üle lüüa. 
Ma ei hakka siin minuti-paariga üldse jamamagi :):)  
Võtan siin veerandi ja pooletunni kaupa :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar