Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 10. mai 2017

Orienteerumis kolmapäevakud ja ekstreemjooksud

Viis nädalat tagasi algas selleaastane orienteerumis kolmapäevakud. Oleme korralikud olnud ja ka kenasti platsis olnud. Toimunud on need Kastani metsas, Tuksis, Lihulas, Piirsalus ja täna on Paralepas.
Põhimõtteliselt saab hooaja jooksul ringi lipata üle terve Läänemaa.
Ja see on äraütlemata mõnus!
Poleks eluski uskunud, et mina hakkan kunagi pikemate maade jooksmist positiivses valguses nägema.
Kehalise tundides jooksin nii, et veremaitse oli suus ja kops põhimõtteliselt juba jooksu alguses tagurpidi. Ei olnud minus seda jooksjat!
Nüüd, kus ma vaikselt siin igat asja harrastan ja aru olen saanud, et jooksmist läheb igalpool vaja, siis on see mulle kergelt juba meeldima hakanud.
Ilmselt sain selle ujumisega mingi kerge põhja alla, sest seda veremaitse-tunnet ei ole olnud ja kops kestab ka!

Igal kolmapäeval tuhiseme niisiis Läänemaa metsades ringi.

Lihula kolmapäevaku viimane punkt oli seal peidus:

Mina ees, õde järgi ;)

Me kusjuures seda ei olegi vaadanud, kuhu me oma tulemustega maandunud oleme, sest eesmärk on metsas ringi joosta ja pekki põrgatada. Sellele peab veel peale ka maksma - 4 €/kord.
On põnev ja mina olen igatahes rahul.
Jookseme R2 rada ehk keskmist. Kui punktid otse võtta, ilma suuremate eksimusteta, siis peaks läbima 3-4 km (iga etapp erineb natuke). Meie jookseme alati kusagil 5-6 km. Ilmselt jookseme ringidega ja paneme "veidike" pange ;)
Valida saaks ka lühema ja pikema rada. Meil see kuldne kesktee
Järgmisel aastal kolime äkki pikale rajale. Siis peaks kõik tingmärgid ka selged olema.
Me rajal ikka avastame neid märke - eelmisel korral saime selgeks okastraadi ja kõrgendikud :):)
Ülemöödunud korral avastasime kivid :)
Areneme, noh :D

Huvi pärast ikka vaatasin, kus me oma tulemustega oleme ja R2 kohad siis järgnevad:
Kastani - 5. koht (osalejaid 27) - pole üldse mitte paha tulemus!
Tuksi - 12.koht (osalejaid 22) - seal ei leidnud ühte punkti üldse üles, oma 12 minutit otsisime!
Lihula - 3.koht (osalejaid 20) - pole ka ju paha :)
Piirsalu - 7.koht (osalejaid 19) - seal sai nabani vees ära käidud ! Noh, oli pisike kraav! Mõtlesin, et astun sutsti üle - astusin! :D

Ma olen aru saanud, et mulle istuvad sellised jooksud rohkem, kus vahepeal peab midagi muud ka tegema, kui ainult jooksma. Sel ajal, kui orienteerumise ajal kaarti tuleb lugeda, organism taastub natuke ja jälle on jõudu rohkem.

Kuna mulle sellised imelikud jooksmised meeldivad, siis oleme end õega Vägilase jooksu sarjale kirja pannud!
Ja Kõva Mehe Jooksule ka!
Mina ise nimetan neid mudajooksudeks, sest puhtalt sealt küll tagasi ei tule.
Väikse titena armastasin mudas roomata - midagi pole muutunud ! :D

Vägilase Jooksul on kolm etappi - 14.mail Narvas, 2.juulil Tartus ja 6.augustil Lähtes.

Kes Vägilase jooksust ettekujutust tahab saada, läheb ja vaatab vot siit

Ma ei kujuta ette, kas sellel Narva etapil ka mingid sulistamist kavas on, aga kui on, siis see oleks küll päris õudne/ekstreemne! :D

Kõva Mehe Jooksule lähme juba suurema seltskonnaga. Toimub see Saue lähedal ja kes sellest jooksust ettekujutust tahab saada, läheb ja vaatab siit

Kõva Mehe Jooks toimub 18.juunil, nii et siis peaks juba soe olema küll ja võib vette ronida.

Natuke pilte ka nendest lahedatest jooksudest:





















Esimene Vägilase jooks on niisiis sellel pühapäeval.
Sõidame juba laupäeval ära, sest vaja ju ikkagi ühest Eesti otsast teise sõita ja võistlushommikul ei viitsi küll sõitma hakata.

Ühesõnaga emadepäev tõotab tulla põnev :D

1 kommentaar:

  1. Wau... Igaljuhul soovin edu. Õnneks on ka ilmapoiss teie poolt, meil Tartus on küll mõnus kevad ja homme pidi ilm veel ilusam olema ;)

    VastaKustuta