Lehevaatamisi kokku

laupäev, 29. aprill 2017

Üks tund ja kuus minutit kannatuste rada

Mõtlesin, mina, siin üks päev, et lähen ja jooksen Haapsalu maratonil kerged 10 km.
Jooksu distantsiks sai valida 42,2 km, 21,1 km või 10 km.
Kuna ma eriline meister pikamaajooksus ei ole, siis võtsin selle kõikse lühema maa ehk 10 km.
Ega jooksutrennidega ka eriti hiilata saa, kui nüüd kolm orienteerumist, üks jüriööjooks ja üks niisama jooks välja arvata ;)


Kiip tossu küljes ;)

Põhimõtteliselt läksin end proovile panema.
Ilm oli vist täna terves Eestis ühesugune! Taevast sadas alla igasugu asja - vihma, lund, lörtsi. Nii oli see ka terve jooksu ajal. Lisaks oli selline "mõnus" tuul. Mere ääres joostes peksis see taevast alla tulev ollus kõik vastu nägu ja nii "hea" oli olla :D
Ühesõnaga jooksmiseks oli eriti ajee ilm!
Joostes ei olnud tegelikult hullu midagi, sest soe oli sees, aga kui jooks läbi sai, siis hakkas kohe külm.
Käisime kogu seltskonnaga end Framare basseinis ja saunades turgutamas.

Jooksu tulemusega olen üldiselt rahul, sest arvasin ise ka, et see aeg tuleb sinna tund-ja-veidi-üle-kanti.
Olgugi, et teisel kilomeetril hakkas korra pistma ja neljandal kilomeetril tõmbus parempoolne sääremari kergelt krampi, ei olnud mul kordagi peas sellist mõtet, et jätaks jooksu pooleli. Eks ta raske oli, aga elasin üle ;)
Eesmärgiks oli tulla lõpuni  ja nii, et mitte kordagi ei kõnni. Eesmärk sai täidetud.
Mingi 3-4 km enne lõppu haakisin end ühe meie küla jooksjale sappa. Pulss läks peale seda kohe 180 peale, aga suutsin ikka lõpuni vastu pidada.
Ma ise jooksen muidu sellise 165-170 pulsiga.

Minu number ja minu meene ;)


Võistlesin ma põhimõtteliselt iseendaga.
Aeg sai kirja (täpne aeg siis 1.06,26) ja järgmisel aastal on eesmärgiks enda aeg 6-7 minutiga üle joosta, et aja alla tunni saaks.

Ma olen sel aastal end juba igale poole registreerida jõudnud:
- Marimetsa Kapi 8 etappi (seekord siis ikka lühikesed distantsid ehk 20-25 km ratast)
- Vägilase jooksu 3 etappi (ca 10 km takistusjooksud Narvas, Tartus ja Lähtes)
- Haapsalu triatlon (võistkonnana ujumine, aga teen individuaalselt ise kõik läbi)
- Kõva Mehe Jooks (ca 10 km takistusjooks)
- Rakvere Ööjooks (21 km)

Hakkan vist lolliks minema!!

Loodetavasti ei leia ma enam ühtegi põnevat võistlust ja piirdun nendega, kus juba kirjas olen :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar