Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 5. märts 2017

Puud, puud, puud ja niisama mula

Suutsin reedel Tarmole ikka nii palju ajudele käia, et natukenegi puid saetud saaks. Algus on niisiis tehtud ja arvan, et jõudsime äkki isegi 1/4 puudest ära saagida.
See oli nagu seatapp - tuli ära teha :D

Täna sai siis kirved ka välja võetud ja käed soojaks tehtud. Äraütlemata mõnus tegevus :)
Jep, ma tean, et ma napakas olen :)

Nüüd on mul vähemalt iga päev natuke nokitsemist. Ega mul muud polegi praegusel ajal siin füüsiliselt suurt midagi teha. Talu juures veel ei askelda. Olgugi, et tegelikult vist võiks, sest lund ei ole ja seal saaks asjatada küll. Kasvõi kraavides peenikesi puid maha võtta, oksi korjata/põletada, lehti riisuda jne.jne.
Korteris, remondi osas, ei oleks mul hetkel  muud teha, kui laudasid värvist puhastada, aga pottsepp toimetab praktiliselt kõikides tubades ja ei taha sinna ette segama minna.

Kontoris on tööd ja tegemist küll, aga ma ei taha (ega tegelikult ka viitsi) hommikust õhtuni arvutis istuda. Eelmise aasta kevadega tegin nende pikkade päevadega endale ärtust ära. Nüüd on nii, et ei kannatagi enam pikalt ühe koha peal istuda. Kannikas hakkab konkreetselt valutama ja sipelgad tuleks nagu kallale. Olengi seda teed läinud, et jagan kontoritööd omale päevade peale ära ja teengi tööd täpselt nii palju, kuidas endale ette kirjutanud olen.

Homse päeva graafiku olen omale sedasi üles kirjutanud:

Johanna lasteaeda - ta oli mul siin nüüd neli nädalat sisuliselt kodus, sest üks kõrvapõletik läks, teine tuli. Lasteaias sai suisa ühe päeva käia.
Lasteaiast tagasi tulles lõhun 1-2 tundi puid. Kella 10-11 ajal kobin tuppa, et 3-4 tundi kontoritööd teha (plaanis neli tööõiguse ja kolm ühistu asja).
Kui kontoritööd valmis olen saanud, siis tahaks kodus väikse koristustuuri teha -  ei midagi suurt - põrnadad puhtaks ja asjad omadele kohtadele. Ma olengi koristamiseks tavaliselt nädala alguse võtnud, kas siis esmaspäeva või teisipäeva. Nädalavahetusi ma küll koristamiseks raisata ei viitsi ja sel pole eriti mõtet ka, sest tüdrukud on koolist-lasteaiast kõik kodus - esiteks jäävad nad mulle koristades jalgu ja teiseks tassivad nad oma kraami üsna ruttu suurde tuppa tagasi. Nädala sees nad nii palju ei tassi ;)

Kui kraamimisega ühele poole olen saanud ja kell veel lasteaeda ei karju, siis lähen lõhun ilmselt veel natuke puid.  Kui lasteaed karjub, siis toon Johanna ära ja lõhume koos puid. Täna lõhkusime ka ja ta oli vägagi asjalik - vedas puid riita. Üks haaval, aga ikkagi - laps lõi käpa külge ja ta ise oli selle üle eriti uhke.
Alati, kui ta maast lõhutud puud võtma tuli, siis hüüdis juba kaugelt: "Laps tuleb, ära löö!" (kirvega puud).


See hunnik peab 23.märtsiks lõhutud olema, sest Tarmo tuleb koju ja saab uue hunniku saagida :D
Siis saeme ilmselt kõik puud ära. Sel korral läks kiireks ja ilmad olid ka täpselt sellised, et oleks pidanud vihmavarjuga õues olema.

Sõber pakkus muidu puulõhkumiseks masinat ka, aga ma ei võtnud seda pakkumist vastu, sest tahakski tasa ja targu neid lõhkuda. Saab vähemalt füüsiliselt liigutada ja naha natuke märjaks. Kui head kirved olemas on, siis lähevad need lepad klõps ja klõps pooleks.

Homse päeva viimane plaan näeb ette, et 17.30-19.00 vahelisel ajal sulistan basseinis, et võhma treenida.
Kell 19.30 olen kodus tagasi ja päeva võib selles mõttes lukku panna, et mingit planeeritud sebimist enam ei ole, siis kulgeb õhtu nii nagu ta parasjagu kulgeb ;)

Ilmselt istume ja vaatame telkut - esmaspäeviti on nii palju vaadata.

Kui telkust rääkida, siis laupäeval oli ju Eesti laul ja Johanna elas ka lauludele täitsa kaasa. Kui kaks finalisti alles oli jäänud, siis ta läks kohe teleka ette istuma ja ütles, et Kerli peab võitma. No kohe huviga vaatas aj ootas. Peale võitja välja kuulutamist hakkas ta lahinal nutma ja ütles, et tema ei taha selle laulu võitu, et tema tahab Kerli võitu!
Oleks ma teadnud, et ta sedasi reageerib, oleks vaikselt filminud. Purki oleks südantlõhestavad kaadrid saanud.
Täna vaatasime kordust ja siis ütles, et nüüd peab küll Kerli võitma :):)
Aga ei võitnud ka sel korral - täna läks lapsel nägu lihtsalt mossi, päris nutma ei hakanud ;)

Mina ise ei oska võitja kohta suurt midagi öelda, mulle meeldisid mõlemad finalistid. Võttes arvesse seda, et Kerli elas pikalt Ameerikas, siis ootasin temalt paremat inglisekeelset laulmist. Olin täitsa üllatunud, et laulu algus nii nõrk oli. Refrääni vedas välja, aga muidu mitte. Oli vist rohkem showle panustanud.

Jääme siis Eurovisiooni ootama.
Pakkusin Tarmole, et lähme Kiievisse kaasa elama. Selle peale vaadati mind nagu haiget :D
Tema pilgust võis välja lugeda, et ilmselt vist ei lähe :) :)

Ei muud, kui kaunist uut nädalat ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar