Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 23. märts 2017

P Ä I K E !!!!!!!! :)

Pole ime, et need lõunamaa inimesed alati nii rõõmsameelsed on.
Neil on ju päikest mitu korda rohkem, kui meil!

Kui hommikul silmad lahti lükkasin, oli kohe nii hea tuju, sest õues on nii ilus sinine taevas ja PÄIKE!

Tegin rõõmsa tujuga pannkokke ja puha.
Kui punu täis olin, otsustasin Abbile minna ja fotokaga seal väikse ringi teha. Ikkagi päike ju!

Kui Abbile jõudsin läks tuju veel rõõmsaks, sest mu orav sibas juba ringi.
Igal kevadel käib meil Abbil paar metstuvisid ja sinikaelparte kudrutamas käinud - ootame nemad ka ära ;)





Varsti tulevad sinililled



Risune nurgake

Sillake

Metstulbid tärkavad

Mu poolik tiigike

Talvepuud ootavad saagimist

Isegi see rõve sinine kasvuhoone tundub praegu ilus! :)

Mu Bonsai-tamm

Lillepeenar, puuriit, kemps

Isegi see täiteauk tundub ilus!

Oi, kuidas ma armastan seda kevadist Abbi!!! A R M A S T A N!

Ainult see rikub tänase päeva rõõmu, et lõunast peab kooli minema...

Eks elan selle kooli üle ja kui õhtul ka veel päike kõrgel taevas on, siis mina olen oma reha ja käruga Abbil igatahes tööpostil. 

Täna peaksid küll kõik kõikidele naeratama, sest tõesti on ILUS!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar