Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 4. jaanuar 2017

Maha magatud esimesed päevad!

Issver-sussver, juba 4. jaanuar õhtas ja ma ei ole sellel aastal sisuliselt mitte midagi teinud!

Upsista, valetan - olen ühe raamatu juba läbi lugenud! Ajee!
Sellest tuleb ju minu lugemis aasta. Eesmärgiks 30 raamatut! Tegelikutl pole see 30 raamatut mitte midagi läbi lugeda, aga kui ajaga napib, siis on see juba väljakutse :)

Tuleme alguse juurde tagasi.
Võib tõdeda, et sel aastal oleme me kõvasti maganud. Passime siin öösel 2-3 üleval ja ärkame 11-12 ajal!
Kahel hommikul olen omale tegelikult kella äratama pannud, et uuel päeval agar ja tubli olla, aga pole välja tulnud. Hommikul on ju uni niiiiiiii magus!
Kui mingit kohustus ärgata tegelikult pole, siis mis häda on kell kinni vajutada ja edasi magada, eksole?!

Ega mul vist muud lahendust pole, kui oodata ära see aeg, kui tüdrukud taas kooli-lasteaeda lähevad - siis saab jälle ree peale tagasi.

Et ennast natukenegi heast küljest näidata, siis pean ütlema, et päeva jooksul olen ennast ikka 2-3 tundiks arvuti taha suutnud istutada, et hädavajalikud tööd ära teha ja kooli asjadega ühele poole saada. Kaks koolitööd on veel jäänud, saab enne uusi tsükleid ikkagi lehe puhtaks.

Lumi tuli maha! Noh, see pole ka kellelegi ilmselt mingi uudiseks. See lause sai rohkem sellepärast siia kirja, et hiljem hea kontrollida oleks, millal see lumi sisi õigupoolest tuli.

Ja täna oli õues niiiii külm! Kraadide poolest polnudki nagu väga hull,  kõigest -9 kraadi, aga kui kogu aeg selle soojaga harjunud oled, siis tundub asi pakase moodi küll.

Olgugi, et aasta on kuidagi laisalt ja lohe moodi alanud, ei tähenda see seda, et see nii jääbki.

Mul on juba jõhker nimekiri valmimas, mis sel aastal kõik ära tuleb teha.
Rõhk sõnal JÕHKER :):)

Ühesõnaga magame need neli päeva veel ja hakkame siis suure tuhinaga tormama!

Ahhoi!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar