Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 22. november 2016

Kui aastaajad vahetuvad!

See aastaaegade vahetumine on üks suur peavalu, sest sellega kaasnevad ju jalanõude ja üleriietuse vahetus. Kitsastes oludes on nende jalanõude ja üleriiete hoiustamine üsna keerukas.
Mitte aga meil, eksole! :):)
Ok, see oli nali.
Tegelikult on meil ka see üsna keerukas. Eriti, kui arvestada, et igal inimesel on jooksvalt kasutusel vähemalt viis paari jalanõusi. Kokku seega 25 paari! 
Ja need on siis jooksvalt.

Sügise saabumisega ilmuvad välja kummarid ja kaovad plätud.
Talve saabumisega tuuakse välja saapad ja kaovad tennised-tossud.

Kui hooaja lõppedes on tegemist veel korralike jalanõudega, siis ega need ometi prügikasti rända (üldiselt mul ei rändagi asju prügikasti, sest ÄKKI nendest saab veel midagi teha!). Kasvab väiksem peale ja saab tema kasutada.

Praegusel juhul olen oma ladustamise kohaks kasutanud teist korterit. Kuni suveni olid erinevad jalanõud ära sorteeritud ja kui kellelgi midagi vaja oli, siis läksid valisid välja ja oligi korras:

tossud-plätud

uisud-suusasaapad

kingakesi

tennarid-kummarid

saapaid

Päris mugav oli sedasi valimas käia.

Nüüdseks on kõik jalanõud ja asjad karpidesse-kottidesse ära pandud ja kui midagi vaja on, siis peab ikka otsimisega vaeva nägema. 

Üleriided rändavad peale hooaega suurtesse kottidesse ja siis jälle kõrvalmajja.

Mütsid, sallid, sokid ja kindad seisavad kolmesahtliga kapikestes ja nende leidmise-otsimisega väga suuri probleeme ei ole.

Ma kujutan juba ette, et kui lapsed ükskord suured on ja nende riideid-jalanõusi enam kusagil ei ole, siis jääb mul nii palju vaba ruumi üle, et oh-oh-hoo kohe!

Aga noh – sinna läheb veel aega! Ja mitte vähe! :)

Samas olen ma nii nostalgiline inimene, et hoian näiteks need riided alles, millega nad kõik kanda on saanud.
Karolinilt Janelile, Janelilt Johannale, Johannalt...noh, kellelegi kunagi ikka :)

Aga elagu paljulapselised pered ja nende rõõm aastaaegade vahetumise üle :):)

2 kommentaari:

  1. :D pane karpidele sildid jalatsite kirjeldusega. Lihtsam leida. Aga vägev ladu sul :D

    VastaKustuta
  2. Heeheee, mul on täitsa hea meel praegu, et mul kaks poissi :D :D :D

    VastaKustuta