Lehevaatamisi kokku

reede, 18. november 2016

Kas sellest "Kremlimeelsest poliitikast" juba aitama ei hakka?

Täitsa häbi on juba!
Jahutakse ja jahutakse oma "Kremlimeelsest poliitikast"
Et, kui üks partei peab oma soojad kohad vabastama ja teised asemele tulevad, siis tuleb kohe eos uusi mättasse lööma hakata?

Terve meedia võimendab seda Keskerakonna tõusu üle ja just negatiivse poole pealt.
Välisajakirjandus on ka juba kergelt tagajalgadel a lakohe-kohe tuleb onu Vova ja ongi  Eesti venestatud!
Ei tule siin mingit Kremlimeelset poliitikat!
Oleks Savipäts eesotsas, siis võiks veel mingisugusest "Kremlimeelsest poliitikast" rääkida, praegusel juhul küll mitte.

Kui mina viimati Riigikogu valimistel kaasa sain rääkida, siis ma ei tahtnud Keskerakonda valida ja just seetõttu, et Savipäts seal eesotsas oli. Reformi ka ei tahtnud, sest nemad suhtusid juba siis rahva üle ülbelt ja irvitavalt. Valimas ma käisin, aga keda valisin - seda küll ei mäleta. Eks ma midagi suvalist valisin, aga mitte selles ootuses, et see partei nüüd midagi oluliselt muutma hakkab.

Nüüd, kus Keskerakond on uue juhi ja uue hingamise saanud, siis valin järgmiste Riigikogu valimiste ajal ilmselt neid. Seda eelkõige seetõttu, et nemad on ainus erakond, kes kogu aeg vaesema ja nõrgema generatsiooni suhtes kaasa on rääkinud.
Mina toetan kahe käega seda ideed, et tulumaksuvaba miinimum tõstetakse 500 eurole.
Praegu tekib muidugi küsimus, kuidas see lõbu kinni makstakse, sest vaadake kui palju meil on neid inimesi, kes teenivad praktiliselt miinimumi, aga mille pealt nad täie rauaga makse maksavad. Need maksumaksjad kaoksid siis ju ära.

Üheks lahenduseks oleks äkki tulumaksu tõstmine. Vanasti maksime ju kõik 26% ja ei nutnud. Praegu on 20%, seega võiks vabalt 23% tõsta. Mina küll vastu pole. Saan mõned eurod vähem kätte - so what?
Kaotavad keskklass ja rikkurid (kellel ei olegi tegelikult suurt vahet, kas saad 30 € rohkem või vähem), aga madala sissetulekuga inimesed võidaksid ja üsna oluliselt.

Ah, mis mina siin neid plusse ja miinuseid kokku arvutan. Meil rahva palgal ju ametnikud, kes seda ise teevad.

Mina vaatan igatahes küll Keskerakonda teise pilguga, kui Reps, Simson ja Ratas etteotsa said. Olgem ausad - nad on seal tegelikult kolmekesi :)

Reps on üldse selline mamps, kellele minu respect kuulub. Seda eelkõige sellepärast, et ta ei ole oma poliitilise karjääri juures unustanud lapsi sünnitada.
Kogu aeg aktiivselt pildil olla ja seejuures veel viis last saada!
Respect!
EDIT 19.11.2016: Kuues laps on tulekul! Respect, respect, respect!

Mina olen ka ju oma viie lapse poliitikaga! :):):)
Alles hiljuti nokiti mu kallal, et kus mu kaks last on!
Politseikoolis oli mul suisa päevikus kirjas, mitu last ma saan ja mis nende nimed on. Nüüd sõbrantsid aeg ajalt ikka nokivad.
Nimed olid kusjuures Eliise, Karolin, Joosep, Markus ja Steven.
Johanna nimi olekski Eliise olnud, aga kuna õde pani vahepeal oma lapsele ise Eliise, siis mina ei saanud ju enam panna.

Pean tunnistama, et olen endaga mingi pool aastat vahelduva eduga "läbirääkimisi" pidanud, et kas võiks korra veel proovida  - äkki tuleb ikkagi poeg ka. Või siis neljas tüdruk :):)
"Läbirääkimised" on toimunud justustnimelt endaga, sest mina olen ju see, kes kergelt paksuks läheb ja esimesed aastad kodus istub.

Praegu on mul selline mõnus elu - Johanna on juba piisavalt suur ja saan igalpool käia, kus vaja. Näiteks oma kursustel ja koolides. Kui viitsiks jalgasid kõhu alt välja võtta ja rohkem aega oleks, siis saaks vabalt ka trennides käia. Siiani olen ainult plaane teinud, aga kuhugi (praktiliselt) jõudnud ei ole.
Päevasel ajal on Johanna lasteaias, aga kui õhtusel ajal on vaja ära olla (nagu näiteks maalrikursused), siis ongi nii, et Karolin toob Johanna ise lasteaiast ära ja on temaga kodus. Kui hästi natuke on vaja ära olla, siis on ka Janeli valvuriks olnud.

Ühesõnaga selline mõnus ja mugav elu ja ilmselt jään ikka oma kolme tüdruku peale.
Pojad tuleb siis lapsendada ;)

Ühesõnaga Reps on tegija oma viie lapsega.
Ma ei arva nendest naistest absoluutselt mitte midagi, kes karjääri nimel jätavad lapsed saamata. Rõhk karjääri nimel.
Oli meil ju üks väga kõrge lennuga naispoliitik, kes lõpuks "tiimist" välja visati ja nüüd ei teagi tast enam midagi. Üritas /üritab uut parteid käima lükata, aga seis on nutune.
Tegi poliitikat/karjääri küll, aga mis edasi? Kellele ta elab? Kellele ta näiteks oma fotoalbumid pärandab? Kes teda vanana vaatamas käib? Mitte keegi ju!
Igal naisel peab vähemalt üks laps olema!
Tehke karjääri, aga pange laste/lapse nimel mingil ajal korraks pidur peale ja tulge siis tagasi.

Aga mina tulen tagasi selle "Kremlimeelse poliitika" juurde, sest see oli ju asi, mille pärast ma siin kirema hakkasin.

Need pukist tõugatud paanikakülvajad võiks oma mõru pilli alla neelata ja väheke viksimalt käituda.

Saite oma kõhud (ja taskud!) putru täis toppida, laske uutel vähemalt kausist seda maitsta!
Äkki nemad teevad sellise pudru, mis äkki enamikule maitseb.
Rõhk sõnal äkki :)

Tänkju!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar