Lehevaatamisi kokku

laupäev, 22. oktoober 2016

Üks, kaks, sillakene valmis naks :)

Sain, mina, oma sillaga ühele poole.

Eile lõpetasin. Või oli see juba üleeile?
No vahet pole, valmis ta sai :)
Silla keskele oleks natuke veel mulda juurde vaja, aga hetkel sai täide sai otsa.


Ühelt poolt

Ja teiselt pool

See toru ootab ka silda

Eks selle silla kallal võiks natuke nokkida ka, sest mõningates kohtades on kahe erineva rea vahed kohakuti. Nii tegelikult olla ei tohiks, aga kuna mul ei olnud kive, mille vahel valida, siis tuli mul sellega leppida. 

Eks pean lisaks muule kraamile nüüd ka kive korjama/koguma hakkama, sest wc-sild on ka vaja valmis ehitada. Sellel aastal ei hakka sellega jändama, sest ei ole ei kive ega ka täidet. Las ootab kevadet.

Võtsin seal tiigi juures langetatud puudelt tulnud okste põletamise jälle ette. Kui tiigi nüüd nädalaga puudest ja okstest tühjaks saab, siis äkki jõuab siiski sel aastal tiigi ära kaevata.

Oksi ikka jagub:

2-3 päeva töö

Eks ma siis vaikselt põletan. Ega ma siis kõiki oksi ka lõkkesse viska. Osad oksad on sellised, millest ma KINDLASTI midagi meisterdan! Küll nagisid, küll konkse, küll pinke. No midagi ikka.
Kuhu ma need kuivama viin/panen - selles on küsimus!
Ei saa isegi rahulikult oksi põletada, ilma et midagi kõrvale ei pea panema :D
See on ikka täielik haigus!

Nagid, konksud, pingid :D :D

Mina rapsisin eile südamerahuga Abbil lõket teha, olgugi et oleks pidanud tegelikult koolipinki nühkima! 
Kui mäletate, siis kaks aastat puit-ja kiviehitiste restaureerimist.
Noh, mäletasin mina, et kool pidi algama oktoobri lõpus, aga kusagilt mingit infot ei tulnud. Minul oli meeles, et täpsemad juhised saadetakse veel e-mailile, aga mäletasin valesti - ei saadetud midagi.
Täna hommikul siis otsustasin asja uurida, et millal kool siis pihta hakkab. 
Tuli välja, et eile juba hakkas! :D

No ma olin alguses ikka päris nördinud, sest ei teadnud, mida teha. Mul ju Johanna ka köhaga kodus. Lõingi käega, et las siis see tänane päev läheb, aga südametunnistus hakkas piinama, et kuidas ma siis kohe alguses sedasi puudun. Õnneks sain Johanna ära sokutadaja läksin siiski kooli. 
Noh, Kinder Supriseks oli siis kohe ka tunnikas eile õpitud tööohutuse kohta. Selles mõttes polnud midagi hullu, sest sain 15 minutit raamatuga tutvuda ja asi sai tehtud.

Kui mina arvasin alguses, et kursused on üks kord kuus ja esmaspäevast reedeni, siis tegelikult on kaks korda kuus ja neljapäevast laupäevani. 
Homme ka siis kooli ;)

Maalrikursustel läheb ka mõnusalt. 
Esimene päev oli teooria, aga kõik ülejäänud on nüüd praktika. Praeguseks on kaks praktikapäeva olnud ja olen nende kahe päevaga mitu-mitu-mitu korda targemaks saanud. 
Kui alguses tundus segu tegemine minu jaoks kuuteadusena, siis nüüd on see nagu käkitegu.
Ma arvan, et kui mul seda korteriremonti ees ei oleks, siis mind see asi ilmselt ei huvitaks. Kuna remonti on vaja ikkagi teha, siis panen kõik olulise kõrva taha! Kodus kirjutan õpitu veel üles ka! 
Konkreetne nohik noh :)

Sellest ma aru ei saa, kuidas osad selle pahteldamise juures täiesti puhtaks suudavad jääda!? Mõlemad korrad, kui mina koju olen jõudnud, siis olen ma ise ka üks paras pahtel:

Esimene pahtelduspäev

Teine pahtelduspäev

Praktikapesa

Noh, kas pole ilus? :D Minu sein

Maalrikursustel on üheksa inimest, neist kaheksa naist ja üks mees.
Reustareerimiskursustel on kümme inimest, viis naist ja viis meest.

Mulle meeldib see OMA kätega tegemine ja ma täitsa fännan neid kursusi. 

Jaanuaris-veebruaris algab veel üks huvitav kursus ja kindlasti kavatsen ka sealt osa võtta. 
Noh, kui kohti muidugi jagub ;) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar