Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 17. oktoober 2016

Augusti tagasivaade - Lottemaa, talude päev, olümpia, Karolini sünna

Teeme siis natuke augusti tagasivaadet.

Juuli lõpus käisime taas Lottemaal.
Nüüd see ei tundunudki enam nii vägev, kui esimesel korral. Ilmselt sellepärast, et ma olin natuke tõbine ja ilm oli ka nii, nii palav.
Kusjuures sel ajal oli meil kõikidel nohu! Keset suve!?
Igatahes saime seal käidu ja asi jälle purgis:


Sel korral oli kõige parem müügiartikkel ilmselt pudeli vesi!
Üks pudel maksis 1,50 € ja juba meie pere jättis sinna terve varanduse!! Ma ei teagi, kui palju me seda vett seal ostsime, aga kogus oli üsnagi suur. Viis inimest ja kõik tahtsid ju juua! Noh, ise olime lollid, oleks võinud ju termospudeliga vett kaasa võtta. Mõtlesime just, et ei hakka sel korral sööki-jooki kaasa vedama, et proovime sealseid roogasid.
Söökide ostmine läks läbi kivide kändude. Pidime oma tuhat aastat ootama, et keegi üldse tellimust võtma tuleks. Järgmised tuhat aastat pidime tellimusi ootama. Söögid olid iseenesest head ja portsjonid olid samuti paraja suurusega.

Näidend oli seekord nii jama. Eelmisel aastal oli palju parem!

Sel aastal toimus teist aastat avatud talude päev.
Kõik maakad ja linnakad saavad minna teiste taludesse maaeluga tutvuma. Eelmisel aastal jõudsime ainult ühte tallu - Rannarantśosse.
Sel aastal mõtlesime, et võtame asja tõsisemalt ette ja käime ikka mitmes talus.

Ma ei mäletagi enam, millega see esimene talu end välja reklaamis, aga kui sinna läksime, siis nägime tee kõrval nelja lehma pikutamas ja taluõuel kohvikut. Muud seal polnudki.

Naersime, et me võime ka järgmisel aastal talupäevadel osaleda ja oma ühte jänest näidata.
Naabritädi kinkis Johannale sünnipäevaks jänku. Seda küll juulikuus, aga point jääb samaks.
Enne kinkimist küsiti ikka luba ka. Kuidas sa ikka sedasi muidu looma kingid, eksole?

Jänku Juss

Kuna teadsime, et jänku on tulemas, siis Tarmo ehitas uuele pereliikmele kobeda puuri - soojustatud ja puha!
Janeli-Johanna panid ka värvimisel käpad külge.
See oli ilmselt see aeg, kui Karolin Bulgaarias käis, sest teda miski pärast ei ole värvimas (praegu piltidelt vaatan).

Pintsli-koksu :)

vasakule paremale, vasakule paremale

vasakule paremale, vasakule paremale

Jänkule ja linnukestele

Puuride ehitamine ei võtnudki pikalt aega. Suts ja valmis. 
Mõlemad puurid on ehitatud jääkidest ja poest midagi ostma ei pidanud. Sorry, haagi ja võrgu pidime ikka ostma, neid ei olnud.

Kuna mina ei arva loomade puuris hoidmisest suurt midagi (nii, et loom AINULT puuris on), siis oli selge, et tuleb ehitada ka aed ja see oli natuke ikkagi maksis. Aed ja postid kokku veidi üle 100 €


Minu põhimõte, et loomi puuris mitte hoida, on mulle tegelikult kaks jänest maksma läinud! :(:(:(

Esimesest jänesest ei jõudnud pilti tehagi, kui kull selle minema viis!
Puuril oli küll aed ümber ja jänes välja ei saanud, aga ei osanud selle peale mõeldagi, et tuleb mingi lendav kiskja ja viib ta minema!
Oi, kuidas ma ulgusin, kui esimene jänes minema viidi!

Naabritädi tõi teise jänese - Jänku Jussi. 
Panime aiale peenikesed rimad peale, et kull läbi ei saaks lennata. Samas rääkisin ma kogu aeg Tarmole, et peame peale ka aiavõrgu või läbipaistva plastmassist katuse panema. Ühesõnaga tuletasin talle pidevalt meelde, et midagi tuleb sinna panna, sest need rimad ei ole üldse kindlad. 
Nüüd, kui need jubedad tormid olid, puhus tuul osad rimad maha ja polnudki rohkemat vaja - Jänku Juss oli kadunud!!!
Oi, kui vihane ma olin!!!! Oi,oi, kui vihane! 
Nii iseenda, kui ka Tarmo peale. 
Tarmo peale sellepärast, et ta ei pannud sinna peale midagi (olgugi, et kaks päeva varem vaatas ta mingit võrku!) ja enda peale seepärast , et ma ise asju korda ei ajanud.
Kui ma oleks ise selle "katuse" ära teinud, siis oleks asi korras olnud ja Jänku Juss alles!

Ma olin nii tige, et lõin suurest vihast kõik need rimad puruks. Lisaks sellele tirisin kogu  aia ka sealt maa seest välja!! 
Kui aed ei pea, siis ei ole seda ka vaja!
Ma pole mitu aastat nii vihane olnud. 
Noh, ulgusin muidugi 639759327 tundi, sest NIIIIIIIIII kahju oli! 
Silmad olid sellised nagu oleks viis päeva magamata, aga kuna mul oli sel ajal just nohu ka, siis oli hea seda lopergust nägu nohu kaela ajada.

Eks kevadel tuleb uus aed teha ega see ise ju tagasi lähe.  
Siis tuleb natuke suurem ja koos katusega/kattega. Kevadel, kui jänestel taas poegimisaeg on, siis ootame ja loodame, et keegi meile ikka mõne jänese julgeb tuua/kinkida. 
Kui raatsitakse, siis hea meelega võtaks kaks jänest - seltsis segasem :)

Noh, eks see siis paistab, kas me saame oma talupäevasid teha või mitte :):)

Sel aastal jõudsimegi ainult kahes talus käia, teine oli siis Rannarantśo. Tahtsime kindla peale minna, et lapsed ikka loomi ka näeks. Johanna on näiteks täielik hobuste fänn. Igal pool, kus hobuse või poniga sõita saab, siis tuleb sõita. 
Jaanipäeval ei tahtnud poni seljast maha tullagi! Ja kui lõpuks tuli, siis suure nutuga.

Hobu-fänn nr 1


Näljased kitsed

Rannarantśo jäi võrreldes eelmise aastaga kuidagi nõrgaks. Loomi ei olnud enam nii palju ja ma ei tea... kuidagi jamam oli 
Kitsed olid ka nii näljased, et oleks mind koos saiaga nahka pistnud. Keegi andis mulle saiakoti, et saaks kitsedele saia anda. Nii, kui ma kotti krõbistasin, siis olid kohe kitsed minu juures. Veel hullem, hüppasid peale ka. Ja mitte üks vaid oma sada tükki korraga. Alles siis rahunesid kitsed maha, kui kott koos saiaga peitu oli pandud. Ise võite ette kujutada, millised mu riided pärast olid :):)

Ma ei mäletagi, miks me rohkem kuhugi ei jõudnud. Ilmselt oli hommikul muud tegemist. Ei mäleta.

Augusti algus oli see tore aeg, kus Johannaga põhimõtteliselt kontorisse kolisime  ja koos olümpiat vaatsime. Vahelduva eduga olid Janeli-Karolin ka kohal, aga enamus ajast olin ikkagi koos Johannaga. 
Osalesin sellel aastal "Lääne Elu" ennustusvõistlusel ja võitsin selle :):):)

Osaleda sai viie piletiga, esimene pilet oligi kõige täpsem. Tuleb oma sisetunnet ikka usalda! Trükkisin omale paberi peale ka need ennustused, et hea järge oleks hoida :)

Pole paha :)

Kergejõustiku võistlusi näitas Eesti poole pealt TV 3, mis oli minu arust täielik katastroof, sest iga natukese aja tagant oli reklaam ja see oli ikka tõsiselt tüütu. Vaatasingi ainult ühe korra ja seda ka järelvaadatuna ning sain reklaamid õnneks edasi kerida. 
Peale seda kolisin Soome peale ümber. Selles mõttes oli ikka luks küll, sest YLE 2 näitas olümpiat 24 h ööpäevas. 
Kuuldavasti ei osta üksi Eesti kanal järgmise olümpia näitamisõigust, sest see on liiga kallis. 
Mul tegelikult savi, sest Soomet näen ja nemad ikka kannavad :)
Samas on see sport hetkel selline nagu see parasjagu on. Kogu aeg mängitakse medaleid ümber ja iial ei tea, kes järjekordseks olümpiavõitjaks saab. Ja seda siis mitu kuud (või aastat) hiljem! Täiesti ajuvaba. Eriti ärritas mind see, kui enne Sotsi olümpiat hakati Smigunile kohta kätte näitama. 8 aastat hiljem!!??Ajuvaba...
Minu arust võiks olla reegel, et kui olümpia ajal võetud proovid näitavad puhtust, siis nii ka on. Kui mingi 7, 8, 9  aastat hiljem midagi leitakse, siis on topinguküttide oma viga, et õigel ajal ei avastanud või nende tehnika/teadmised piisavad ei ole.

Augusti algus oli igatahes sportlik.

Sportlik oli ka Karolini sünnipäev. Tal selles suhtes veab - õigel ajal sündinud.

Üritasin karukooki teha :)

orienteerumiskavad

veepommisõda - laste lemmik

veepommisõda

hunnik kinke

Karbi kaas

Ilm oli sel päeval selline, et kui sünnipäev algas, siis tahtis tuul kõik asjad ära viia, aga mida tund edasi, seda rahulikumaks läks. Õhtul oli suisa nii rahulik, et sai isegi lõkke püsti panna.

Lõkkemeister

Sellel aastal joonistasin orienteerumiskaardid käsitsi ja proovisin seda väheke keerulisemaks teha. Tundub, et ikka oli liiga kerge, suhteliselt kiiresti leiti kohad üles! Järgmisel aastal peab taset tõstma!
Üldiselt on meil igal aastal enam vähem samad asjad - orienteerumine, teatevõistlused, jalgpall, veepommisõda jne.
Sel aastal lasin neil fotode järgi ka orienteeruda ja see meeldis lastele väga. Nende meelest oleks võinud veidike raskem olla. Noh, eks siis järgmisel aastal ;)
Üle prahi on muidugi veepommisõda. Kui muidu on nad mind loopinud, siis sellel aastal võeti igaks juhuks vahetusriided kaasa ja loobiti kahe võistkonna vahel. Olgugi, et ma olin kaks vanni neid palle täis teinud, siis jäi neist väheks. Kummalgi võistkonnal peaks viis kaussi olema, siis saaksid ehk isu täis :):) No ma ei tea, kas ma järgmisel aastal päris viit vanni viitsin teha, aga ma annan oma parima, et neid pomme rohkem oleks. 

Noh, nüüd on augustist väike ülevaade tehtud. 
Paari päeva jooksul püüan septembrist ka mõned read kirja saada ja siis olengi järjega kenasti tänases päevas. Ahhoi!

Kiitsin siin eelmises postituses, et Johanna on praktiliselt terve aja lasteaias käinud. Täna on ta kodus (ja homme ka), sest väike köha-nohu on kallal. Kolmapäeval on neil lasteaias talgupäev ja tahaksin ta siis tegelikult ikka lasteaeda viia. Täna tahtis ta ka lasteaeda minna ja oli täitsa kurb, et minna ei saanud. Võrreldes kevadega on lapse suhtumine lasteaeda hooooopis teine. Kuigi vahet on ainult 6 kuud.
Magamisgraafik on tal kenasti paigas. Olenemata päevast ärkab seitsme ajal üles! 
Eile oli muidu pühapäev, aga tema ajas oma silmad veidi peale seitset lahti ja hakkas multasid nõudma! Ei ole siin mingit pikalt magamist! 

Eile olin ka muide tubli ja keetsin putru. 
Pühapäeval!? 
Kell 7.30!!!!?
Mina ja putru? :):)

Preili nüsis siin millalgi omal juukseid. Võttis patsist kinni ja lühemaks see patsike lõigati :):):)

Asitõendid

Juuksuris käidud :)

Johanna: "Ma tegin ainult natuke soengut!"

1 kommentaar:

  1. Tere, olen Theresa Williams Pärast olles suhted Anderson juba aastaid, et ta mind maha jättis, tegin kõik, mis võimalik, et too teda tagasi, kuid kõik oli asjata, ma tahtsin teda tagasi nii palju, sest minu armastust tema jaoks ma palusin teda kõike, ma lubadusi, kuid ta keeldus. Ma selgitasin minu probleem, et minu sõber ja ta soovitas mul tuleks pigem pöörduda õigekirja ratas, mis võiks mind aidata võluge teda tagasi tooma, kuid Ma olen tüüp, mis kunagi uskunud õigekirja, ma ei olnud muud valikut kui seda proovida, ma postiga õigekirja ratas, ja ta ütles mulle ei olnud probleemi, et kõik saab korda, enne kolm päeva, et minu ex naaseb mulle enne kolme päeva, ta cast õigekirja ja üllatavalt teisel päeval oli umbes 04:00. Minu ex helistas mulle, ma olin nii üllatunud, ma kõnele vastanud ja kõik ta ütles oli, et ta oli nii kahju kõik, mis juhtus, et ta tahab mind tagasi tema juurde, et ta armastab mind nii palju. Ma olin nii õnnelik ja läksin talle, et oli, kuidas me hakkasime koos elama õnnelikult uuesti. Sellest ajast alates olen teinud lubaduse, et keegi ma tean, et on suhe probleemi, ma oleks abiks selline inimene, viidates tal ainuke reaalne ja võimas õigekirja Ratas, kes aitas mul minu enda probleem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com e-posti teda kui teil on vaja oma abi oma suhe või muu.

    1) Love Loitsud
    2) Kaotatud Love Loitsud
    3) Lahutus Loitsud
    4) Abielu Loitsud
    5) Köitmine Spell.
    6) väljasõit Loitsud
    7) välja saata minevik Lover
    8.) Sa tahad edendada oma kontoris
    9) tahavad, et rahuldada oma väljavalitu
    Võta see suur mees, kui sul on mingi probleem püsiva lahenduse
    läbi drogunduspellcaster@gmail.com

    VastaKustuta