Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 14. märts 2016

Kuidas naised mootorsaagi ostmas käisid! :)

Hüppasin juba laupäeval poodi sisse ja rääkisin, et mul oleks hirmsasti mingit väikest mootorsaagi vaja.

Ma ju isehakanud arborist ja puude nüsimisaeg on kohe-kohe käes.
Siiani olen ilma mootorsaeta hakkama saanud, sest polegi nii pakse oksi, mida lõigata. No kui vahel tõesti on vaja olnud, siis on Tarmo sae tööle pannud ja ise ära lõiganud. Seega võib oletada, et meil on mootorsaag täitsa olemas, isegi mitu. Need on aga nii suured ja rasked, et mina nendega küll tööd teha ei jõua ega julgeks ka.

Praegu aga ei vajanud ma saagi mitte arboristitöödeks vaid metsistunud osa korrastamiseks (kus ma praegu müttamas käin). Kõik risu on juba kokku korjatud ja ära põletatud. Edasised tööd ootasidki saagi.
Tarmot ka kodus pole, seega ei jäänudki mul muud võimalust, kui ise saag osta ja töödega edasi minna ;)

Kui laupäeval poes sai käidud ja saag välja valitud, siis palusin, et see niimoodi korda timmitaks, et tulen, võtan sae, sõidan maale, panen käima ja muudkui saen :) :)

Täna läksime Maritega poodi ja saag oligi juba valmis.
Mind ajas muidugi see naerma, et vana saekuninganna tuleb oma saele järgi :D

Minu nunnu :D

Kui olin arve ära makstud ja paberid kätte saanud, siis küsisin nii igaks juhuks üle ka, et kuidas see värgendus siis töötab :D

Klienditeenindus oli super - kõik tehti puust ja punaseks selgeks. Ilmselt mõeldi vaikselt juurde, et kuhu see hull selle saega minema hakkab ja ilmselt on ta paari päeva pärast oma lõhkise saega tagasi :)

Õues sain katsetada ka, kas aparaat ikka käima läheb või mitte. Esimesed 5-6 korda ei õnnestunud mul masinast põrinat välja meelitada, aga peale seda sain juba hakkama küll.

Olin juba saega autosse jõudnud, kui igaks juhuks poodi tagasi jooksin ja küsisin kuhu bensiin ja õli käivad! Hahahahhaha :D

Üldiselt pelgan ma saega töötamist, sest mul on igasugused ettekujutused kuidas jala maha saen ja käe jne. Polnud asi nii hull midagi. Alguses oli nägu kirtsus peas ja ei julgenud eriti lõigata, aga lõpus panin juba nagu vana mees - ühe käega ja puha :)
Väga hea saag on. Mina kiidan.
Hind oli ka muidugi hea ja kui Tarmo kuuleb, et ma mingi sae ostsin, siis saan ilmselt sõimata :):):)

Tähtis hetk :)

ladvad maha

ladvad maas nigu nipsti


Nüüd on põhimõtteliselt vaja need torakad võimalikult madalalt maha võtta, et alles jääv osa niitmist segama ei hakkaks. Varasemalt oleme samamoodi teinud, et kaevame selle juurika natuke nagu välja, et hea saagida oleks.

Kui need torakad ka maha saab, siis polegi muud, kui muru oodata ja suvel raideriga peale lennata.

Ma paneks algusaja pildid ka juurde, aga paraku need kõvakettal ja ei viitsi seda tooma minna. Suvel, kui muru juba kasvab, siis teen pilti enne vs pärast.

Põhimõtteliselt jõudsime me tõdemuseni, et iga korralik maanaine oskab mootorsaagi käsitleda! :D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar