Lehevaatamisi kokku

laupäev, 27. veebruar 2016

Jõuluime - Omniva tagastas mu paki!?

Üleeile kirjutasin oma paki kadumisest pisikese loo, eile lõunal helistati Omnivast ja teatati, et mu pakk on leitud! Jõuluime!

Tahaks nüüd otse küsida - MIDA PERSET!?
No sorry selle p-tähega sõna eest, aga tõesti tahaks teada, mis pulli seal Omnivas korraldatakse!

Et kui piisavalt palju lärmi ei tee ja pinda ei käi, siis jääb pakk tagasi saamata, aga kui alla ei anna, siis saad paki tagasi!?

Ligi kaks nädalat jahutakse mulle, et neil pole mu paki asukohast aimugi, pakutakse mingit ajuvaba lahendust ja nüüd ühtäkki on pakk leitud!?

Kõige parem nali oli muidugi see, et kui pakk mulle kohale toodi, siis sooviti minult postikulusid saada!!??

Kas asi saaks veel ajuvabamaks minna?!

Mina isiklikult leian, et Omniva oleks pidanud mulle vähemalt kommikarbigi kaasa sokutama, mitte postikulkusid küsima!

Moraalsest kahjust ei tasu üldse unistadagi.
Äh, mis see jõulupakk siis isale ja vanaemale ära ei ole!  Läks kaduma - mõni asi!
Märtsis on ka täitsa okei veel jõulupakke saata ;)

Noh, hea on vähemalt see, et pakk on kodus tagasi ja mu laste pildid ei vedele kusagil põõsa all.

Õppisime me sellest seda, kuidas suured firmad väikeste inimeste peale eriti oma aega raisata ei taha - ei vaevu isegi korralikult otsima, kas pakk on reaalselt alles või mitte. Lihtsam on öelda, et pole - aeg on ju raha, mis me sellest ikka tühiste asjade peale raiskame.

Ma kujutan ette, et kui mul oleks odavam pakk olnud, siis ma oleks küll sellele vist käega löönud.
Krt, vist ei oleks kah - mul on asi juba põhimõttes.

Kus see pakk oli? Ei tea.
Kuidas see järsku leiti? Ei tea
Miks seda varem ei leitud? Sellepärast, et kedagi polnud kiunumas!



1 kommentaar:

  1. No on ikka erilised, tundub jah et kui ise pinda ei käi siis ei saagi asjast asja

    VastaKustuta