Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 19. oktoober 2015

VAHEAEG!

Nii hea, et on vaheaeg :):):)

Ma ei suuda viimasel ajal kohe kuidagi ennast voodist välja vedada.

Eelmisel neljapäeval magasingi sisse!
Kui suurde tuppa läksin, et lastele multad käima panna, siis näitas kell 7:39!
Noh, andeks antav - eelmisel ööl läksin 4:30 magama ka. Nii palju oli teha ja millal ikka asju ajada, kui mitte laste une ajal?
Sel hommikul käisidki sipsti pesemas, juuksed korda ja uksest välja.
Kohukesed andsin kaasa - said tee peal süüa. Kooli jõudsid õnneks õigel ajal.
Kui poleks jõudnud, siis lubasin ennast tanki panna, sest mina olin ju ikkagi süüdi ;)

Üldiselt ärkame 6:45, siis jõuavad lapsed rahulikult ärgata - multasid vaadata, süüa, pesta.
Oi, kuidas mulle ei meeldi need hommikused ärkamised! Kohe üldse mitte!
No ma kohe ei saa ennast sealt voodist välja!
Kui suuremad on kooli saadetud, siis lähen ma magama tagasi, sest Johanna magab vähemalt 9-ni.
Seega saab ikkagi 1,5 tundi veel magada ;)

Õnneks on praegu niisiis vaheaeg ja mul on luksus :)

Esimene veerand möödus tüdrukutel koolis hästi.
Janelile veel hindeid ei panda, aga kiitust jagus küllaga. Koos kiitusega sai suu ka magusaks ;)
Janeli kurdabki, et koolis on igav - õppida antakse nii vähe ja hindeid ka ei panda!


Karolinil oli liiga palju neljasid ja seda ka puhtalt laiskuse tõttu.



Tegelikult võtan süü enda peale, sest ei vaadanud ta õppimist piisavalt palju üle.
Ma küll alati küsin, et kas ta oskab ja abi vajab, aga ta on vastatud, et oskab küll.
Kui kolmed sisse hakksid lipsama, siis otsustasin, et vaatan ikka ise ka seda õppimist üle. Veerandi lõpus olid hinded juba paremad ja kolmesid enam ei tulnud.
Selles mõttes ei saa nüüd väga kurta, sest tunnistustel ikkagi neljad-viied.
Tegime kokkuleppe, et järgmisel veerandil püüame ühe neljaga hakkama saada (matemaatika).

Kokkuleppest rääkida, siis pidime Karolini eelmise aasta hea tunnistuse ja Janeli lasteaia lõpetamise puhul SPA-sse minema. Suvel oli kogu aeg nii kiire ja siis jäi see SPA-retk käimata.
Nüüd, sel nädalavahetuse, lähme käime selle treti siis ära.
Otsustasime, et lähme Jurmalasse ja vaatame, mis seal toimub ;)

Sel nädalavahetusel meisterdasime kodus nukumajale tubasid juurde.
Kunagi ammu, miljon aastat tagasi, meisterdasin tüdrukutele tomati papp-kastidest nukumaja. Karolinil on hetkel nukkudega mängimise hoog peal ja  ta avastas, et tube on liiga vähe.
Ega´s muud - ehitasin kaks tuba juurde:

Karbid

Kerge liimimine ja pressi alla. 

Tapeet seina

Põhjad värviliseks

Ümbris peale

Ja ongi valmis

Nüüd on piisavalt ruumi :)

Põhimõtteliselt on meil kodus praegu nii, et lapsed on terve elamise vallutanud. Igal pool on ainult nende asjad. 
Headel päevadel on suures toas ikka nii palju ruumi, et saab istuda ja astuda - üldiselt seda ei ole.

Ma tahtsin selle tõdemusega sinna jõuda, et kitsas on :):):)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar