Lehevaatamisi kokku

reede, 25. september 2015

Sügistoimetused Abbil

Üks on meil siin sügiseks valmistunud ja kummarid soetanud :D

Sügishooaeg on saabunud :)

Sügis ongi käes, eks see talv hakkab ka juba lähenema (mis siis, et alles eile see sügis saabus (või oli see üleeile?!) ja vaata, et õhtuti on soojem, kui suvel!), seega vaja talu juures veel viimased toimetused ära toimetada.

Olen juba viimased paar-kolm nädalat vaikselt aiamaal otsi kokku tõmmanud.
Kui need ilusad augusti ilmad olid, siis võtsin sibulad üles ja riputasin maja külge kuivama.

Sibula-printsess

Nüüd on kord kasvuhoone käes. Tirisin täna pooled tomatid-kurgid välja. Pooled sellepärast, et rohkem ei viitsinud ja palav oli ka ;)
Eks ülejäänud poole kangutame siis välja, kui viitsimus jälle peale tuleb.
Tegelikult ei ole mul üldse praegusel ajal mingit aiamaatuju, aga kuna peedid-porgandid veel maas on, siis tuleb need ikkagi üles võtta.
Porgandi saingi täna võetud, peedi kohta ei oska hetkel midagi kosta. Ah, eks see tuleb ka millalgi lähiajal ikka üles saada.

Porgand üleval, peet maas

Praegu on mul pähkeldamise ja lõketamise hooaeg. Lõket võin vist aastaringselt ka teha!
Kui 2-3 nädalat tagasi pidi pähkleid veel puu otsast korjama, siis nüüd on nii, et kükita maas ja ainult nopi.
Eile korjasin nii korvi, kui ka kausi täis.
Täna sai veidi üle poole korvi nopitud - ja need kõik ühe ja sama puu alt!!
Puid on aga palju, palju, palju...Oma aiast siis ikka ;)
Ma kohe ei raatsi, kui need pähklid sinna maha vedelema jäävad!

Neid on sadu ja sadu ja sada



Ma ütleks, et pähklitel on veel suurem uputus, kui 2012 aastal.
Sellel aastal saavad kõik jõuludeks pähkleid ja kuivatatud õunu - raha mulle enam peale arve saamist ju enam ei jääks! :):):):):)

Täna õhtul oli taas hästi ilus ilm.
Praktiliselt kogu september on ilus olnud - mitte üks paha sõna ei ütle.
Kuna ilm oli tuulevaikne ja majakese katusel nüüdseks kivid ka peal, siis saime lõpuks oma jaanitule põlema panna :)
Noh, oleme 3 kuuga veits nihkes või nii - ikka juhtub ;)

Käib töö ja vile koos - vooder edeneb ;)

mõtleb

Lõkke-printsess

Lihtsalt ilus


Oeh, ma kohe armastan seda aega praegu...
Või seda olemist...
Või ma ei tea ise ka mida...

Ma lihtsalt armastan seda, et kui tulevadki mingid jamad ja mured ja probleemid, siis on olemas koht, kus olla ja käia ja mõelda ja seedida ja unistada ja unustada ja uusi lahendusi leida ;)

Üks õnnekivi iga pereliikme kohta ;)

Meie klaarid ;)

Meie seened :):):)


Meie lilled :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar