Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 2. juuli 2015

Möllu särki värki :)

No mina ei tea, mis saab, aga nendest 24 tunnist, mis ööpäevas on, jääb mulle küll väheseks.
On kusagilt võimalik juurde näpistada?
Täna öösel magasin näiteks 4,5 tundi. 3 jäin magama ja 7.30 tõusin, sest Johanna tahtis piima. Aga see, mis otsa oli saanud, oli piim. Ega siis midagi, hambad puhtaks ja kauni padjanäoga linna piima tooma.
No, kui korra juba üles oled tõusnud ega siis ometi magama tagasi hakka minema.
Liiati veel siis, kui päike kõrgel taevas ja ilm nii fantastiline on! ;)

Ühesõnaga öö arvelt saab aega juurde näpistada küll, hahahhaha :):)
Pikas perspektiivis sellega muidugi kaugele ei vea, aga mõned päevad elab üle.

Viimasel nädalal on nii palju tegemist olnud, et arvutisse ei jõua üldse.
Mis tegelikult polegi nii paha ;)
Elagu arvutivaba elu!

Kui ma kellegi kirjale nüüd eriti kiiresti ei vasta, siis sorryd ette ära - ei ole uhkeks läinud, mul arvuti lihtsalt kinni ;)
Vastan esimesel võimalusel ;)

Põhimõtteliselt teada antud, et olen elus ja lippan nüüd talu juurde askeldama - nädalavahetusel toimuvad meie talu hoovis väiksed pulmad. Trallallallalalallaa :)
Kui 150 külalisega seltskonda muidugi väikseks saab pidada!
Ega polegi aega pikemalt lobiseda, vaja viimast niitu tegema minna, täna tullakse telki paigaldama ja selleks ajaks peab muru silutud olema ;)

Suvi on ka lõpuks ometi kätte jõudnud, üks AHHOI selle peale.

Oleme mõnusad ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar