Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 8. juuni 2015

Tarmo istung 16.6.2015

Nädal aega veel ja siis on käes see päev, kui meil toimub teises astmes Tarmo istung.

Kes asjaga kursis on, siis need teavad, et esimeses astmes saime me kaotuse ja kaotusega kaasnesid loomulikult ka vastaspoole kohtukulud, mis olid 5700 euri.

Ühesõnaga palju vaeva ei millegi eest ja veel selline ilus rasvane arve ka peale kauba.

Kuna otsus oli ebaõiglane ja ei tuginenud üldse tõenditele/tunnistustele, siis kaebasime asja ka edasi.
Sorry, tugines küll tunnistajatele - vastaspoole siis ;)

Kevadel, märtsis või aprillis, jõudis minuni teade, et mitte ühtegi lisatõendit ega tunnistajat meil teises astmes arvesse ei võeta!
Jooksin ja kogusin siin neid asju nagu Duracelli-jänes, aga kasu ei midagi.

See lõi küll, ausalt öeldes, põlved korra nõrgaks, sest sisuliselt tähendab see seda, et me oleme ka teises astmes täpselt samade tunnistajate ja tõenditega silmitsi.
Kaks nädalat seedisin seda asja ja ei saanud aru, miks ja kuidas see võimalik on.
Ok, ma saan aru, et täiesti uusi tõendeid ei saa esitada, aga ka neid mis tugevdavad varasemaid tõendeid - miks neid vastu ei võeta?!

Põhimõtteliselt oleks ma pidanud esimeses astmes ette teadma, et tööandja poolt väljastatud töötõend on wc-paber ja kohe Maksu- ja Tolliameti tõendiga letti lendama.
Samuti oleksin ma pidanud ette teadma, et ametlik kiipkaardi väljavõte on puhas pask (olgugi, et kõik tunnid klapivad 100% ja need maksti ka välja) ja oleksin pidanud Turu sadam juhataja kättpidi kohtusse vedama, kus ta tunnistaks, et pühapäeval tööd tehti.

Mis mõte üldse tõenditel on, kui neid arvesse ei võeta?

Küll aga võetakse arvesse vastaspoole tõendeid, mis on tehtud koopiamasinatega!?

Esimeses astmes esitasime me Tarmo varasema tööandja töötõendi, mis kinnitas, et ta on varasemalt olnud ehitusalaselt tööl ja tal on kogemusi. Vastaspool väitis ju kohtus, et Tarmol puudus ehitusalane töökogemus TÄIELIKULT. Kohus võttis seda tunnistust tõe pähe ja leidis, et  meie poolt esitatud töötõendil on vähe jõudu kuna see on tööandjalt küsitud vahetult enne hagi esitamist.
Möh! Ma oleksin pidanud juba ette teadma, et kunagi kohtusse lähme ja tööandajalt selle töötõendi küsima!
Eestis ei olegi üldse sellist kommet, et töösuhte lõppedes töötõendit küsida! Noh, võibolla nüüd on, aga varem küll ei olnud.

Tahtismegi teises astmes tõendada, et esimeses astmes esitatud tõend on õige ja tõepärane. Eesti maksuamet väljastas tõendi, kus oli selgelt kirjas mis ajast mis ajani Tarmo tööandja juures töötas ja seega kogu töötatud aeg on ju ometi töökogemus. Samuti andis tööandja nüüd ka töötõendist laiema versiooni, kus täpsustas, mis töid Tarmo ehitusalaselt oskab.

Seega oleks ehitusalane töökogemus juba ainuüksi paberitega ära tõendatud.

Teine asi oli see pühapäevane töötamine. Olgugi, et me esitasime kohtule kiipkaardi väljavõtte, kus oli selgelt see pühapäevane päev ka kirjas, siis kohus seda miskipärast ei aktsepteerinud.
Samuti valetas vastaspoole tunnistaja konkreetselt, et pühapäeval telakal üldse tööd ei tehtudki. See oli sulaselge vale.
Võtsin siis julguse kokku ja kirjutasin Turu telaka asepresidendile ( ?! :D ) ja palusin tal suure firma juhatajana ühte väikest inimest aidata ning palusin tal väljastada tõendi selle kohta, et pühapäeval tehti tööd. Olgugi, et ma olin vastuse saamises suhteliselt skeptiline, sain ma selle juba samal õhtul. Turu telaka asepresident kinnitas, et sel samal pühapäeval, 16.12.2012, tehti seal tööd, tööl oli 572 inimest, nende hulgas ka Tarmo.

Põhimõtteliselt esitasime me lisatõendeid, et tugevdada ja kinnitada esimeses astmes antud tõendite õigsust, aga neid lihtsalt ei võeta arvesse!!!

Põhimõtteliselt peale seda, kui kõik meie tõendid tagasi lükati, tuli mul hakata leppima mõttega, et võiduks vist lootust ei ole.
Kui teine aste võtab tunnistajaid ja tõendeid sama mõõdupuu järgi, siis on võit tõesti mägede taga. Paneksin siia vahekorra ka paikka - 95:5
5% oleme siis ikka meie  :):):)

Hetkel on vastase kulud esimeses astmes 5700 €, nüüd teises astmes lisandus vastuse andmisega 1400 €, peale istungit lisandub ilmselt 1400 € veel, seega 8500 € oleks nagu garanteeritud.
Nägemist korteri remont, nägemist kontori remont, nägemist maja vundament, nägemist...eee.... :)
Eks see paistab, millele veel nägemist peab ütlema ;)

See eest on meil kolm tervet last, käed ja ajud toimivad ka veel üsna normaalselt, seega elaksime me selle laksu üle.

Aga, et mitte üksi seda ainet siin seedida, siis olen viimased kaks päeva kirjutanud sissekannet, kus olen välja toonud kõik seigad, kus vastaspool valetanud on ja juurde pannud tõendid, mis ka näitavad, et ka tegelikult valetava. Ehk puust ja punaselt.

Kohtus ma neid tõendeid ju esitada ei saa, küll aga blogis, meedias ja mujal kus vaja.
Kui ma võtan arvesse selle firma ka teised mustad seigad ja toimingud, siis saame me sellest juba üsna korraliku kompoti.

Ma lihtsalt ei jäta!
Ma võin leppida kaotusega, ma võin maksta ka selle raha (kui see oleks ausalt kaotatud), aga ma ei lepi mitte iialgi ebaõiglusega. MITTE IIALGI! Punkt! :)

Loll, aga järjekindel :D

Püüan selle tõendite sissekande nüüd paari päeva jooksul valmis saada.

Igatahes hoidke meile siis pöialt ja jääme imedele lootma :):)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar