Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 2. veebruar 2015

Kas sa oled rase?

Janeli küsis minult üleeile nii!

Ma ei teadnud, et ta selle sõna tähendustki teab, aga näe - küsida oskas :):):)
Ma ise seda sõna eriti ei kasuta, sest see on nii nõme sõna. Kasutan pigem "ootab last" vms

See oli lapse poolt selge vihje, et paksuks olen läinud ja viimane aeg on trenni tegema hakata.
Ma ei saanud ise arugi, et kohe nii trulla olen. Tuleb välja et olen :D
Täna käisin kaalu peal ka ja koguni 56 kg näitas.

Ah, eks ma olen igast asju sisse puginud ka, liigutamas pole seejuures halligi käinud.
Lubasin siin ju üleeile minna, aga kuna ilm oli megagigasupperhüpper kohutav, siis ei viitsinud ma oma kannikaid üldse välja vedadagi. Kuigi tegelikult tahaks...Käes on jälle see aeg aastat, kus "hakkan trenni tegema".
No kui nüüd lund tuleb ja seda hoiab ka, siis suusatamas hakkan raudselt käima. Mis viga käia, kui rada maja ees olemas on, eksole.

See raseduse teema on Janelil vist suurema tähelepanu all. Täna küsis ta ka, et kas ma tahaks veel lapsi. Vastasin talle, et tahaks jah, kohe kahte korraga, siis oleks viis last koos.
Kui ta küsis, et miks ma veel lapsi tahan, siis vastasin, et mulle lihtsalt meeldib, kui on palju lapsi.
Selle peale küsib, et miks ma kümmet last ei taha? :D (Noh, ta vaatas seda Jane ja Urmeti saadet). Vastasin talle ausalt, et kümne lapsega läheks ma hulluks. Läheks ka!

Küsib siis edasi, et kas ma tahaksin poisse või tüdrukuid?
No ikka poisse, sest kolm tüdrukut on juba olemas.
Tema leidis selle peale, et poisid on nõmedad ja hakkavad neid kiusama, et võiks ikka tüdrukud tulla.
Mina vastan talle selle peale, et ei tule enam ühtegi õde-venda - aitab küll.
Tema ajab ikka, et kui ikkagi poisid sünnivad, siis mis me neile nimeks paneme.
Mina vastan, et Joosep ja Eemeli.
Tema muidugi leidis, et need mõlemad on nii nõmedad nimed, eriti Eemeli, et selliseid nimesid küll panna ei saa :)

Miskit teemat rääkis veel, aga ma ei mäleta enam mida. Põhimõtteliselt on ta mures, kas meil tuleb veel lapsi või mitte.

Vaene laps - millise peavaluga ta õhtuti magama peab minema! :):):)

1 kommentaar:

  1. Targad jah, küsivad aeg-ajalt selliseid asju, millele vastata ei oskagi.

    Ei, ei, aitab mulle nendest kolmest suslikust. Püüan algatuseks neist inimesed kasvatada.

    Samas ära iial ütle iial :D

    VastaKustuta