Lehevaatamisi kokku

laupäev, 17. jaanuar 2015

Mälumängurid

Hakkasime vendadega mälumänguriteks :)

Käisime juba detsembris oma esimesel mälumängu õhtul, aga siis polnud aega sellest kirjutada.
Võistkondi oli kusagil 17-18 ja me jäime eeleelviimaseks :D

Mõtlesime, et oleme siis edaspidi targemad ja ja jagame teemad omavahel ära. Põhimõtteliselt nii, et igal ühel oleks mingi kindel valdkond, mida ta rohkem jagab. Selle mõttega vist, et hakkame nüüd ilgelt raamatutes tuhnima ja igast fakte omale pähe tuupima. Hahahahaha - hea nali!
Ma ostsin isegi ühe ristsõna, et teritan natuke mõistust.
Siiani seisab kapi peal ;)

Vanasti sai kõvasti ristsõnu lahendatud, nüüd pole vist oma 10 aastat neile pihta saanud.
Mõnikord ostsin neid Soome kaasa, aga lahendamiseni ma küll ei jõudnud.

Sel korral oli mälumängul võistkondi 16 ja me saime tubli 10 koha.
Ise oleme rahul. Parem, kui eelmine kord ja punkte saime ka juba 18.
Kui ma ei eksi, siis eelmine kord oli 9 (võibolla ka 10).

Ma vaatan, et kerge vanamuti aeg hakkab vist peale tulema - mälumäng ja male ja kabe ja kaardimängud ja suurt muud midagi. Tegevused vanurile - ei pea palju ennast liigutama.
Talvine rahulik aeg vist :)
Kevadel luban taas jooksma hakata ja kergejõustikus kõvasti võistlema hakata :D

Polegi kunagi sedasi mälumängu mängimas käinud ja pean tunnistama, et need kaks korda on väga toredad olnud.
Järgmine mäng on 20.veebruaril, aga selleks ajaks on mõlemad vennad tagasi Norra sõitnud ja ma ei teagi, kelle ma siis sinna kaasa pean krabama.

Kuna võistkonna nimi on "Vennad-õed", siis ilmselt õe :):):)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar