Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 25. jaanuar 2015

Janeli pidu








Oleme ajaga sinnamaani jõudnud, kus ka lapsed saavad enamik kingitusi juba ümbriku sees. Ühes mõttes õige, sest enamik lastel on kodu kõikvõimalikku träni täis ja kingitud raha eest saab täpselt seda osta, mida ise tahad. Kallima asja jaoks saabki raha koguda. Kui 10 + 10 + 10 + 10+...kokku liita, siis saad poest juba midagi üsna head. 



Kokkamisel oli paremaks käeks loomulikult Marite.
Kokkas ta nii Janeli sünnipäeval, kui ka Karolini.
Oot, oot, valetasin praegu - mitte paremaks käeks, vaid mõlemaks käeks! :)
Mul olid muud tegemised, ma kokata ei jõudnud.
Aga mis sest kokkamisest kasu oli?
Lapsed sõid ainult kartulisalatit ja viinerit. Kana ei puutunud vist ükski laps :):) Peo lõpu poole hakati snäkke ka sööma, aga seda oli vähe. Seega saan nädal aega veel kodus jääke süüa :D

Kuna sünnipäev oli noortekas, siis mingeid erilisi mänge ei teinudki. Kusjuures lapsed ei viitsinud ise ka mängida - jooksid seal ühest ruumist teise ja olid omadega rahul. Kui nad rahul olid, siis mis ma ikka vahele segan, eksole ;)
Kui muidu ei saa pidude ajal süüagi, siis sel korral sain maha istuda ja isegi kohvi juua. Ajee

Selle aasta pidudega niisiis algus tehtud ;)

Kuna Johanna saab mais alles 2-aastaseks, siis temal veel mingit suurt prallet ei tule - väike kodune istumine ikka.
Meie endi sünnad ei lähe ammuilma enam arvesse. Kes see ikka vanemaks tahab saada peale seda, kui 25 juba kukkunud on? Ma pakun, et suurt mitte keegi. Mingil ajal hakkaski nii olema, et polnud oma sünnipäevast enam sooja ega külma.Ma täpset aastanumbrit ei mäleta, aga ma pakun, et see võibki sinna 25 sünnipäeva kanti jääda. Põhimõtteliselt ei viitsi prallesid pidada. Heal juhul juubeli puhul teeme midagi.
Kuna sellel aastal juubeleid tulemas ei ole, siis paartisid ilmselt ka mitte.
Väike grill-tsill ja aitab küll  :)

Järgmine pidu niisiis Karolini sünnipäev ja seda alles augusti lõpus.
Nojah, nüüd mulle meenub, et pidin Karolini sünnast ka sissekande tegema, aga ei saanud kuidagi lainele ja ei kirjutanudki.
Teen siis nüüd väikse järelkaja.

Pidu sai peetud alles 13. septembril.
Hommik tõotas pilvist päeva, aga peale lõunat tuli päike välja ja ilm oli väga soe. Septembri kohta ikka väga soe.

Kui mina seal asjadega askeldasin, siis oli kaks kurge ka mulle seltsiks. Kõndisid natuke vales hoovis või nii, sest laste limiit on ju täis. Vanus pressib juba peale ;)
No kui mulle konkreetselt kaksikuid lubataks, siis võibolla võtaks selle protseduuri veel ette. Üksikutega ei viitsi enam jamama hakata :D


Sünnipäev sujus ise sedasi, et osa võeti ainult valitud mängudest. Mõnda asja orgunnisin omaette, keegi ei viitsinud kuulatagi ;D
Lapsed vist juba suureks kasvanud ja igasugu tilu-lilust enam osa ei viitsi võtta. See olgu mulle edaspidi teadmiseks ;)

Kõige populaarsem oli muidugi vihjete järgi orienteerumine. Kui see mäng tulema hakkab, siis on lapsed juba äksi nii täis, et ei jõua starti ära oodata. Järgmisel aastal peaks väheke keerulisema tegema, et neil veel põnevam oleks. Et asi viimasele minutile jälle ei jääks, siis pean juba kuu aega varem ettevalmistusi tegema hakkama - mööda talu ringi jooksma ja ette kujutama, mis vägev oleks.

Vihjet otsimas



Köievedu oli ka üks nendest mängudest, mis meeldis. Algul tiriti võistkondade vahel, siis poisid tüdrukute vastu jne. Köiega sai tükk aega materdatud.


Loomulikult kuulub jalgpalli tagumine ka repertuaari.


Peo lõpetab alati veepommisõda. Reegel on see, et  märjaks võivad nad loopida ainult mind. Ma ei võta endale seda vastutust, et nad teineteist märjaks loobivad ja keegi neist sisi haigeks jääb. Kui sünnipäev oleks südasuvel ja ilm soe, siis loomulikult võiks nad ka üksteist märjaks loopida...Samas on nende pallidega päris valus saada...Jääb siis ikka nii, et loobivad mind :) 
Ma ei tea, kui mitu aastat ma veel sedasi eest ära joosta viitsin, aga lastele teeb see nii palju nalja, seega nii kaua jooksen, kuni kepsutada suudan ja lapsed seda mängida tahavad :)






Kui pallid lõppenud, siis olin mina loomulikult märg nagu kassipoeg - ei olnud ühtegi kuiva kohta.
Ma ise olen ka alati nii õnnelik, et sedasi läbimärg saan olla :):):)
Ja loll nagu saabas olen ka. Võtaks siis kohe kodunt vahetusriided kaasa. Ei! Kõigepealt hakkan külmast värisema, siis sõidan koju riideid vahetama.

Pean ära mainima, et mõlemad tüdrukud on juba nii suureks kasvanud, et valivad ise keda sünnipäevale kutsuda. Eks nad varem valisid ka, aga ma sain alati kedagi juurde susata.
Janeli sünnipäeva puhul see näiteks ei õnnestunud ;)

Oi jah - lapsed kasvavad liiga kiiresti...

2 kommentaari:

  1. Sellisest veepommisõjast võtaks minagi osa, eest ära jooksmine tundub päris lõbus! :)

    VastaKustuta
  2. Palju,palju õnne piigale ja vanematele. Sa ikka nii tubli nende pidude korraldamisega.

    VastaKustuta