Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 20. jaanuar 2015

Janeli 7 aastat!

Aastaid on möödunud juba seitse:


Hommikune väike kook ja kingitus, pidu peame laupäeval noortekas ;)

Meie koju ei mahu ju keegi!
Hea, kui ise veel liikuda saame :D

Jah, aastaid on möödunud seitse.
Alles see oli, kui lubati järjekordset jaanuaritormi. Tuuline oli, aga tormi ei paistnud kusagil mitte. Peale lõunat tuli isegi päike välja. Ma mäletan seda nii hästi. Janeli oli just sündinud, kell 14:18, kui päike ootamatult aknast sisse säras, sellest ka Janelile Indiaani nimi Särav Päike.

Hakkasin, mina, siin praegu pilte välja otsima, et näidata, kuidas Janeli ikka kasvanud on.
Siis hakkas vaikselt meenuma, et olen seda vist korra juba teinud. Sain oma laiskusest üle ja lõin 2014 aasta jaanuari lehe lahti ja ennäe - sissekanne täitsa olemas.
Kes kasvamist vaadata tahab, klikib siia

Seega ei hakkagi ma pilte uuesti ritta sättima.
Iga ema jaoks on ju tema laps just kõige armsam, kõige toredam, kõige andekam.

Kuna mul on neid kolm, siis mul on ju kolm kõige armsamat, kõige toredamat ja kõige andekamat last :D

Hea küll, eks nad on vahepeal parajad põrgulised, kes ei saa asjadest siis ka aru, kui viis korda öelnud olen ja kui hääletoon juba oluliselt kõrgem on! :D
Aga nad on siiski lapsed, eksole ;)

Praktiliselt iga päev tõmbab Johanna näiteks mütside-sokide-sallide sahtlid tühjaks ja teeb moeshowd.
Seekord siis koos suure õega:




Kui varem Janeli pigem eiras Johannat, siis viimasel ajal näitab ta suure ja vanema õe märke üles, mille üle mul ääretult hea meel on. Oli ju Johanna see, kes tema koha röövis.

Janeliga on mul viimase kahe aastaga tegelikult üsna suur mure olnud. Võtsin lõpuks ühe kindla otsuse vastu ja juba nädal ajaga peale otsust näen, kuidas olukord paremaks on muutunud.
Ma tõesti usun, et nüüd lõpuks saab ka see mure lahendatud.

Aga ärgem ometi muretsegem, nagunii tulevad ju varsti uued mured :D :D
Võtame kõik rõõmuga vastu - las elu õpetab ;)

Täna on ikkagi rõõmupäev, seega kirjutame sellest murest natuke hiljem.

Ahhoi :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar