Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 26. august 2014

Kurb...

Käisime, meie, lasteaias ja ei suutnud mina pisaraid tagasi hoida.
Ei suutnud!
Minu lemmik kasvatajad olid ka mõlemad tööl. Ka neil tulid pisarad silma.
No nii kurb oli :(

Ütlesin neile, et kui midagi peaks Eestis valesti minema ja me mingil põhjusel ikkagi Soome tagasi kolime, siis kolin kindlasti samasse kanti ja paneksin Johanna nende lasteaeda.
Ma arvan, et see nii siiski ei lähe ja me jääme Eestisse. Ega see laste solgutamine edasi-tagasi normaalne poleks, aga ajalugu näitab, et kõik mis tundub nii kindel, ei ole siiski kindel.
Iial ei või teada.

Sellel nädala peaksin oma töölepingu ka advokaadibürooga kätte saama. Kui see käes on, siis peaks materiaalses mõttes muret murtud olema. Eks mul on praegu ka mingid varud olemas, et selle eesti kolimise sammu üldse teha julgesin, aga varud hakkavad vaikselt otsa saama.
Kahe viimase kuu jooksul pole ma praktiliselt asjaajamisega tegelenudki. Olen küll kirjadele vastanud, aga reaalselt tööd pole teinud - ainult hädavajaliku ja tõsiselt karjuvad asjad.
Ei ole suutnud end lihtsalt kokku võtta! Kui sa kaks nädalat köögi põrandal vedeled ja ulud, siis on raske mingeid numbreid kokku lüüa, eksole ;)
Nüüd kus augustikuu tuludeks on üks suur ümmargune null (samas pole kuu veel läbi! - oleme positiivsed), siis ma lihtsalt pean end selle lainele saama.
Midagi muud ei jää üle! Ja kui selg juba vastu seina on, siis sealt oskan ma hästi välja tulla ;)

Hakkasin eile vaikselt asju pakkima ja ma tahaks küsida - KUHU ma need asjad kõik panen?
Tahaks kõik oma asjad kaasa võtta, aga paraku pole auto kummist ja hea kui 10% kaasa mahub!
Vaatangi, et selle võtan ja selle võtan ja selle võtan ja siis saan aru, et need kõik ju ei mahu!
Tulen ikkagi oktoobris-novembris konkreetsele kolimisreisule.
Pean lihtsalt ühe bussi leidma, millega tulla.
Kuhu ma need asjad Eestisse saan, siis kuhu ma seal need panen?! :)
Korter pole ka ju kummist :D
Ok, saan need siiski sinna kontori-korterisse ladustada.
Selles mõttes ei ole hullu midagi - taeva alla ja bussi asjad ei jää.

See, et mul praegu kummist korterit ei ole (kuhu Soomes toodavaid asju paigutada) paneb mind rohkem pingutama selle nimel, et oma korter kiiremini valmis saada.

Käisime täna nõuandlas ka, et Johanna pabereid kätte saada. Kuna Johannal oli see kontroll tegemata, mis aastaselt tehakse, siis läks meil nii hästi, et saime mõõdud-kaalud ka veel kirja ja vajalikud vaktsiinid tehtud.
Kontrollkäikudest saime väljavõtted ja seega on Johannaga ka asjad parlanksis.
Viisime nõuandla-tädile ka tänutäheks kommikarbi.

Kooli läheme homme, sest siis on eesti keele õpetaja ka olemas. Karolin tahtis temale veel eraldi kingi teha.

Nüüd pakin siis veel natuke, sest õhtul Heljä juurde.
See on hea, et ma papp-kaste vähemalt kaasa võtsin ja mul asju kuhugi pakkida on!!!!
Tainapea (loe:Virge), jättis tegelikult võtmata!!!
Nii lahe on ju asju prügikottidesse toppida!

Kui Heljä juurest tagasi olen, siis hakkan ilmselt Tarmo kohtuasja uuesti üle vaatama. Kohus on neljapäeval, seega on aega minimaalselt.
Fui-fui-fui, me tunnistaja on ka kenasti alles - ära pole teda hirmutatud, olgugi, et alguses üritati teda pehmeks rääkida.
Saime ka lisatõendeid juurde, mis teatud asju meie kasuks näitab.
Kuidas kohtus läheb ja  kõik lõppeb, näitab neljapäev.

Sada asja oleks veel vaja teha - kust see aeg võetakse?!
Täna on teisipäev - tagasi sõidame reedel, aega majandada on seega ainult 2 päeva.
Võibolla peaks seda tagasisõitu natuke edasi lükkama? Eks vaatab.

Lisaks kõigele muule on Karolinil täna sünnipäev.
Aasta emana läks see mul hommikul meelest ära (!!!???) ja traditsioonilist koogiga üles laulmist ei olnud.
Tunnistan ja häbenen!
Meelest läks see mul sellepärast ära, et oleme pidu planeerinud pühapäevasele päevale ja sellepärast olemegi juba harjunud, et sünnipäev on pühapäeval. Samas ilmad on nii nutused, et tuleb seda pidu vist veel natuke edasi lükata. Tahaks ikkagi lastele toreda ürituse teha, kus palju mänge ja põnevust oleks.
Kuna mu kaalikas sedasi alt vedas ja hommiku-laulmist ei olnud, siis lubasin talle, et lähme mänguasja poodi ja ta võib omale sealt sellise kingi valida, mida tahab.

Ega´s muud, kui lähen majandan edasi, kell tiksub ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar