Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 26. august 2014

Karolini sünnipäev

Nagu ma ennist kirjutasin, siis aasta emana lõi ühtäkki pähe, et lapsel on täna õige sünnipäeva päev!
Ei teagi, kas nutta või naerda! :D Pigem vist siiski naerda ega elu ju seisma jäänud.
Läksin Karolini juurde ja ütlesin, et tal on täna sünnipäev ja tegime kalli-kalli. Tal polnud endal ka meeles, et sünnipäev on. Me oleme mõlemad sellel lainel, et sünnipäev on siis, kui pidugi.
Aga ikkagi - ma saan aru, kui sõbrantside sünnasid ära unustatakse, aga et oma lapse õige päeva...!!! :D

Eks ta õhtul ikka sai kingi ja lilled ja tordi (mis maksis 25 €!?).
Nende eest hoolitses muide Tarmo ;)


loeb, mis vanus on ;)

soovib soove

soovid olemas, võib puhuda

uus Monster

See odav 25 € tort :)

Kusjuures kingitus oli vale, sest nüüd ei ole enam Monsteri nukud popid vaid hoopis mingid ponide nukud. Mis, olgem ausad, on põhimõtteliselt ühesugused. Nimi on ainult erinev. Saa siis aru! :):)

Kusjuures poodi me täna ei jõudnud (et ta ise omale kingi välja saaks valida), sest avastasin lõunal, et kohus on hoopis HOMME, mitte ülehomme!!!
Oi, kus mul hakkas siis kiire nende selgitustega, mis advokaadile saata tuli.

Mul on kõik asjad varsti segi nagu pudru ja kapsad! Liiga palju asja ühe korraga ja pea on pulki täis!

Mõtlemine tuleks mul üldse mõneks ajaks keelu alla panna, sest see ei lase mul magada.
Vaatan õhtuti telekat ja tunnen, et hull unekas on juba peal ning kobin voodisse.
Viimasel ajal juhtub see 23-24 ajal.
Voodis hakkan aga igasugu asjadele mõtlema ja siis ma rullin, ja rullin, ja rullin...Algul on kell 1, siis 2, lõpuks 3, kusagil 3-4 vahel jään alles magama.

Põhimõtteliselt oleks mul vaja aeg maha võtta, üksikule saarele põgeneda ja seal lihtsalt vedeleda :D

Aga OK, põgenen nüüd arvutist, sest homme ikkagi tähtis istung ootamas ;)

2 kommentaari:

  1. Virge, sa oled tubli! Sa saad hakkama!
    Meie,sinu blogi lugejad(vähemalt enamus), usume sinusse. Ilmselgelt sinu lähedased usuvad sinusse ja kui sa ka ise endasse usud siis rohkem polegi vaja :)

    VastaKustuta
  2. :):)

    Ikka saan hakkama, mis mul üle jääb? :):)

    Minu suur naeratus kõigile, kes kaasa elavad ;)

    VastaKustuta