Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 24. august 2014

Homme Soome

Uus nädal toob reisu Soome, sest Tarmol on neljapäeval kohtuistung. Kuna ma ise selles asjas tunnistaja olen, siis tuleb mul platsis olla.

Janeli lasteaeda lähme ka - toome tema kausta ära ja viime kasvatajatele tänutäheks väiksed kingikotid. Tõesti oli tore lasteaed. Kui mul pisar seal silmanurka ei tule, siis ma olen tugev! ;)

Koolist lippame samuti läbi, sest klassijuhatajale on ka vaja kingikott viia. Kooli vastu mul nii ülevaid tundeid pole, kui lasteaia ja koolis mul ilmselt silm märjaks ei lähe.

Kingikotid on iseenesest sellise sisuga:

Natuke Eesti kommi ja Eesti käsitööd

Igale kasvatajale pildike ka

Karolin oma õpetajale veel midagi joonistanud ei ole. Ütles, et homme joonistab ;)

Siis on vaja veel nõuandlas käia, et Johanna paberid küsida. Esimese kasvu-aasta kohta on info ikkagi nende käes.

No ja otse loomulikult külastan oma õpetajat, Heljät. Mine tea millal jälle Turu kanti satun!
Samas me leppisime emaga just kokku, et järgmisel aastal lähme Turusse, telkima. Ma jõudsin enne tagasi kolida, kui tema mulle külla! Pole, teine, veel Soomes käinudki.
Eks see siis paistab, kas lähme või mitte.

Seda ei hakka vist mainima, et kõik kirparid kavatsen läbi tuuseldada.
Appi, kuidas ma ilma kirpariteta edasi elan!? :D

Soomes oleme viis päeva - homme lähme, reedel tuleme.
Kõik päevad on üsna tihedad, tundub, et pakkimiseks ei jäägi aega.
Tulin ju maikuus selle teadmisega Soomest ära, et sõidan augustis kenasti tagasi. Seega ei ole ma sealt veel mitte ühtegi asja ära toonud.
Eks seekord võtan olulisemad asjad kaasa (fotod, albumid, raamatud jne).
Ülejäänud asju hakkab Tarmo jupi kaupa ise tooma.
Õnneks ei ole seal midagi nii karjuvat, et peaks bussi võtma ja spetsiaalselt kolimise pärast sinna sõitma.
Esialgse vihaga oleks loomulikult tahtnud kohe sinna sõita, oma asjad peale pakkida ja adjöö öelda, aga see viha on läinud.

Laste asju on seal ikka on.
Ma ei teagi, kuhu ma need asjad kõik panen!?
Tüdrukutel siin ju konkreetset tuba enam polnudki. See, mis neil kunagi  (enne Soome kolimist) oli, sellest sai Soome-ajaga sujuvalt kolatuba. Kõik, mis ebavajalik tundus, lendas sinna tuppa.
Nüüd tegin selle toa uuesti elamiskõlblikuks ja kui on vaja ikka öelda, et mine mossita oma toas, siis saab sinna tuppa ka mossitama minna ;)
Tegelikult mööbeldasin ma siin kõik toad ümber. Tõin koju uut hingamist...
Tahaks juba nii väga, et enda korter juba valmis oleks!
Ei jõua ära oodata!

Puud on kenasti ära veetud, nüüd võin ennast tegelikult villatöödele pühendada.
Seda nalja peaks kohe pildistama :D

OK, magama ära ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar