Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 22. juuli 2014

Mõnus õhtu Tallinnas

Käisin eile õe ja sõbrannaga Iffi juubelituuril.
See oli niiiiiii, niiiiii, niiiii mõnus õhtu!

Ma ei mäletagi millal mul viimati nii vägev õhtu oli.
Loomulikult on neid olnud, aga nagu ma kirjutasin, siis ma lihtsalt ei mäleta, millal see oli.

Krt, ma olen liiga kaua kodukana olnud!!! :):)
LIIGA KAUA!

Natuke kaadreid ka:







Peale kontserti me lihtsalt jalutasime.
Jalutasime, jalutasime, jalutasime - nii kaua, kuni olime lõpuks vanalinna jõudnud. Tegime seal ka suurema ringi.
Ilm oli lihtsalt nii mõnus ja soe:

kell 00:33 oli 20 soojakraadi

Kõik see kontsert ja see jalutuskäik ja see ilus ilm - ma olin sellest nii vaimustuses, et sain lausa ilmutuse, kuidas oma eluga edasi minna.

Olen kõikide asjade peale siin juba päris pikalt mõelnud...Plusse ja miinuseid kokku pannud...

Võibolla ma ei tea, mida ma elult tahan, aga tean üsna täpselt mida ma EI TAHA.

1 kommentaar:

  1. Viimane lause on väga hästi òeldud ja kujutan täitsa ette, kui mònus suveòhtu vòib olla.

    VastaKustuta