Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 9. juuni 2014

Tsirkuses

Haapsalu Selveri juures oli sel nädalavahetusel tsirkus.
Võtsime õega kätte, olime tublid ja viisime lapsed kloune vaatama.

Show oli iseenesest tore, mitte ühtegi paha sõna ei ütle. Kuna lastele ka meeldis, siis selle üle ma iriseda ei saa.

Küll aga tahaksin iriseda selle kallal, et igal pool mingit sodi ja jama lastele pähe tahetakse määrida. Logish - lapsed on üldse kõige parem sihtgrupp, kelle pealt teenida.

Täna parseldati nii tsirkusetelgi ees, kui ka sees.
Telgi ees, õues, seisis tädike, kellel oli käed õhupalle täis. Noh, need pulgakese otsas ja igast kujukestega.
Ühes käes terve hunnik palle, teises käes üks, et see kohe-kohe mõnele lapsele see pähe määrida.
Kusjuures üks laps läkski tema juurde ja sirutas käe välja. Tädi andis palli lapsele. Kui vanemad aru said, et selle eest peab maksma ka, siis võeti see lapselt ära ja anti tädile tagasi.
Ma räägin, et see tädi seisis seal täpselt nii, et saaks ainult mõnele lapsele selle pihku suruda. Kui paljudel vanematel ikka südant on, et see lapselt käest ära krabada ja tagasi anda?!
Mina olen üks selline südametu :D

Nii ja telgis müüdi ikka igasugu kraami.
Üks müüs vilguvaid/põlevaid mõõkasid, lillesid, pulgakesi.
Teine müüs vigur-õhupallidest lilli ja pallikujulisi jo-jo-sid.
Kolmas müüs mingit klouni kraami - ninad, kikilipsud, prillid
Neljas müüs muidugi suhkruvatti. Kuidas lapsed muidu oma käed ja suu enne showd kleepima saavad, kui mitte suhkruvatiga?!

Ma olen julm ema ja ei ostnud oma jurakatele midagi. Nad juba teavad, et sellistes kohtades ei ole üldse vaja manguma hakata.

Ma kohe ei kannata, kui igast s..ta müüakse ! :D
Olgem ausad, need asjad on ju kõik puhas s..t!
Ok, üks asi on see, kui sa oled kusagil laadal või mängid mingit loteriid või midagi muud säärast.
Kui ma lähen lastega tsirkusesse, siis see tähendab, et me tahame SHOWD vaadata.
Kui ma lähen lastega loomaaeda, siis ma tahan seal LOOMI vaadata, mitte hiina träni osta.

Mai lõpus käisimegi, muide, loomaaias.
Loomi polnud :D
Vastikult palav ilm oli ja enamik loomadest peitsid end siseruumides.
Kes see loll 30-kraadise ilmaga  ikka õues viitsib ukerdada?
Tuli välja, et mõni loll ikka leidus ;)
Kuna meil oli Tallinnasse asja, siis mõtlesime, et oleks mõnusad ja käiks juba loomaaias ka ära.
Ütlen ausalt, see oli piin - meile kõigile ;)

Hahahahahahaaaa
Nägime tsirkuses täna elevanti ka:


Elevant tantsis ja tegi trikke :D

Kui tahtsid koos selle elevandiga vaheajal pilti teha, siis oleks pidanud 10 euri välja käima???!!!

Kes aru ei saanud, siis tegemist oli täispuhutava elevandiga, mille sees oli inimene ;)

Piletid võtsime kõige odavamad ehk 10 €/nägu. Johanna oli tasuta.
Nendega sai tagumistest ridadest vaadata, aga kuna ees jäid kõik read praktiliselt tühjaks, siis istusime ikkagi ette.
Keegi meiega karjuma ei tulnud, et kobige oma kohtadele, seega olimegi süüdimatud ja vaatasime oma odavate piletitega sealt eest ;)
Eesreas maksis pilet muide 20 €!!!????
Samas sealt tagant ei olnud ka mingit probleemi vaadata - see telk ju eriti suur pole, seega oli kõik sinna ka väga hästi näha.

Tsirkuses käidud - ahhhoi :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar