Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 4. juuni 2014

Sussur-Vussur esimest korda ametlikult haige

Röövel sai täna oma esimese antibiotsi.
Selles suhtes olen ma igati rõõmus, et ta suutis aasta aega praktiliselt terve olla.
Noh, mõned nohud-köhad olid, aga need saime alati üsna kiirelt kontrolli alla.

Olin laupäeval temaga vist liiga pikalt õues.
Ega see ilm ka laupäeval just kõige soojem olnud ja kuna ta katkus kindaid ka kogu aeg käest ära, siis ma tulemuse üle üldse ei imestagi.
Pühapäeval oli juba kerge nohu platsis ja esmaspäeval lisandusid köhahood ka.
No ja täna öösel oli tal esimest korda elus siis palavik - rullis terve öö voodis ringi, isegi häält tegi.
Hääle all pean ma siis nuttu silmas. 
Oma eluea jooksul on ta öösel äkki 2-3 korda üldse häält teinud, sellepärast peab öise hääle tegemise ära mainima :):)

Eks ma üritasin teda oma sinepilaastritega jälle terveks saada, aga kuna nohu-köha olid täna hommikuks juba üsna tugevad ja lisaks palavik ka, siis otsustasin kiirabis ära käia ja lasta ta üle vaadata.

Kui kiirabisse jõudsin, siis istusid seal viis vanainimest juba ees, kes ootasid oma järjekorda.
Oleks ma ka sinna ootama jäänud, siis oleks alles 2-3 tunni pärast löögile pääsenud. 
Kuna lapsega ise kiirabisse minemine ei olnud minu jaoks mingi uus tegevus, siis läksin otse lastearsti ukse taha ja ootasin seal. Meile oleks nagunii kiirabisse seesama lastearst kutsutud ;)
Maksimum 10 minutit ootamist ja saime jutule.

Arst kuulas, vaatas, saatis vereproovile, kutsus kõrvaarsti - täis komplekt, noh.
Paremas kõrvas on väike põletik ja veri oli ka natuke nihu. 
Seega antibiootikum peale. Loodetavasti hakkab homme-ülehomme asi juba paremaks minema.

Ravimi kättesaamisega oli omaette ooper. Kuna Johanna on Soome sotsiaalsüsteemis, siis oli retsepti kirjutamise ja ravimi saamisega väiksed probleemid. 
Digiretsepti üldse kirjutada ei saanudki. Kirjutati paberile ja kuna seal oli Soome isikukood, siis ei lugenud see aparaat seal vajalikke andmeid välja.
Ma ei viitsi pikemalt kirjutada, aga ajasin ca tund aega seda ravimit taga.
Võrreldes Soomega on Eestis AB ikka tunduvalt odavam. Kui ma ei eksi, siis Soomes olen ma AB eest  ca 20 € pidanud välja käima. Siin maksin 1,72 € (kui oleks pidanud täishinna maksma, siis oleks 3,79 € maksma läinud). On ikka oluline vahe.

Kusjuures päeval on Johanna olemine jummalast OK - ei virise, kigise ega kägise. 
Täiesti tavaline ja normaalne laps on.
Teeb krutskeid ja puha :D
Hetkel vedeleb meil neid salhvakaid igal pool ja tema otsustas neid natuke hekseldada.
Kusjuures hästi vaikselt istub ühe koha peal ja muudkui hekseldab, ise hiirvaikselt ka veel.
Tähtis tegemine ikkagi ju :

Kes koristab?



Kui ma ütlen talle, et tee krutski-nägu, siis ta teebki.
Tõmbab näo sedasi kripsu.
Nii naljaks, et selline väike laps saab juba aru, mida temalt tahetakse!
Ha-ha-ha, kanaema ilmus välja, kes avastas, et laps areneb :D

Teeb krutski-nägu

Õhtuti käib tal peas vist mingi klõps läbi ja ta läheb jumalast elavaks - pane siis sellist magama! :)
Täna läks ta alles 22:45 magama.
Homme peaks see juurikas siis umbes 10 ajal tõusma ;)

Saangi hommikul 7 ajal tõusta ja tööasju ajada.
Täna tõusin näiteks ka ja selle 2,5 tunniga sain üsna palju asju korda. Päev tundub ka kohe palju pikem.

Terve nädal tuleks sedasi hommikuti ärgata ja asjatada - saab jälle järje peale ;)

Ok, nüüd magama - niigi 7 tundi ainult unele aega ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar