Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 15. juuni 2014

McCulloch raider - täielik saast!

Oi, kuidas ma täna ropendasin!!!

Üldjuhul ma ei ropenda, aga see raider ajas nii vihale, et ma lihtsalt ei suutnud vait olla.

Alles see tuli garantiiremondist, täna hakkas jälle jampsima.
Niitis, niitis ja siis ühel hetkel enam ei niitnud!
Ma ei viitsi isegi mitte mõelda, mis seal nüüd viga on.

Selle raideriga on algusest peale üks suur häda olnud.

Kui ostsime, siis läks kohe esimesel niitmisel rihm täielikult ribadeks.
See oli sellepärast, et üks vajalik ketas on vähem pandud.
Tootja teab, et selline viga esineb, AGA nad ikkagi toodavad neid samamoodi.

Ok, raider läks remonti. Tuli tagasi koos uue ketta ja rihmaga.
Rihm on sellest ajast alates normaalselt töötanud ja fui-fui-fui, sellega pole enam probleeme olnud.

Järgmine jama oli see, et tagumised rattad vajusid sisse.
Metall-toru, mis neid rattaid sirgelt peaks hoidma, vajusid lihtsalt pooleks!E.....
Minu all, kes ma praktiliselt kärbeskaalus olen, vajusid need torud pooleks!
Mis see siis normaalse kaaluga inimese all teinud oleks!?

Ok, selle udupeene toru asemel sai tugev toru pandud. Rattad on nüüd sirged ja toimivad.

Paar nädalat tagasi läks mingi laager läbi. Hakkas järsku vilisema ja undama.
Jälle garantiisse!!

Nüüd, täna, läks järgmine jupp!

Oi, ma ei või!

Nii ma siis sõidan selle järelkäru ja raideriga mööda Haapsalut ringi nagu vanamees. Lisaks sellele on Johanna ka ju kogu aeg kaasas. Lapsega on veel eriti "mugav" neid asju ajada!

Kui eelmisel aastal see rihma-jama oli, siis ma olin nii kange, et nõudsin poelt nii garantiisse viimist, sealt toomist, kui ka muruniitmisteenuse eest maksmist. Muru ju ei huvita, et masin remondis on, tema kasvab edasi.
Kui ma ostan ikka ca 3000 € maksva masina, siis ma eeldan, et ma saan sellega ikka tööd ka teha!
Viidi-toodi, aga niitmise eest olid nõus ainult 50% kinni maksma. Asi seegi.

Nüüd on mul sellest masinast nii suur kopp juba ees, et kavatsen lepingust taganeda ja selle raideri neile tagasi viia. Kuna see sai ostetud järelmaksulepinguga, mille tähtaeg on täpselt aasta pärast, siis ei kavatse ma selle saasta eest enam senti ka maksta!

Ma arvan, et sellest tuleb üks sõda, aga ma tõesti ei viitsi sellega kogu aeg mööda garantiiremonte sõita. Tahaks rahulikult muru niita ;)

Võlaõigusseaduse kohaselt on mul õigus lepingust taganeda.

§ 116. Taganemine ja ülesütlemine õiguskaitsevahendina

 (1) Lepingupool võib lepingust taganeda, kui teine lepingupool on lepingust tulenevat kohustust oluliselt rikkunud (oluline lepingurikkumine).

§ 223. Müüjapoolne müügilepingu oluline rikkumine

 (1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.
 (2) Tarbijalemüügi puhul loetakse müüja oluliseks lepingurikkumiseks ka asja parandamise või asendamisega ostjale põhjendamatute ebamugavuste tekitamist.

Ma arvan, et see on piisavalt ebamugav kui ma oma lapsega kogu aeg ühte järelkäru koos raideriga vedama pean ja oma aega ning raha selle jaoks raiskan. Kõige tipuks pean ma muru niitmise ikkagi kuidagi ära organiseerima.
Jama rohkem, kui rubla eest.

ÄRGE MITTE KUNAGI OSTKE McCULLOCH RAIDERIT! 

Pange parem 1000 € juurde ja ostke kvaliteetne masin!

Kogemused räägivad ;)

Lisaks raideri jamale on mul vist jälle puukborrelioos !!!!!

Oi, jah...elu on ikkagi ilus ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar