Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 2. juuni 2014

Levist maas

Kuna minu arvuti otsustas ikkagi sussid püsti visata, siis olen natuke aega levist väljas.

Ei tea, kas see just päris susse püsti viskas, aga tegutsemine oli küll nullilähedane. Lehti avas alles poole aasta pärast ja kui midagi gmailis kirjutasin, siis oli mul tekst ammu kirjas, aga tähed tulid tükk aega hiljem. 
Täielik jama oli.
Leidsin õnneks inimese, kelle kätte ma arvutit usaldada julgesin. Igaühe ja täiesti võõra kätte poleks usaldanud ;)

Ma päris levist väljas tegelikult ikka ei ole, sest käisin ja ostsin täna uue arvuti.
Kuna mul oli juba tänase päevaga kaks tähtaega, siis ma  lihtsalt ei saa omale seda luksust lubada, et veel 2-3 päeva levist väljas olla. 
Iseenesest on muidugi lahe ja tore, sest saab midagi muud teha. Teisest küljest tegelikult ikka paras jama.

Nüüd hakkan arvutisse vajalikke programme alla laadima ja seejärel vutt-vutt neid kiireid asju tegema.

Oi, kuidas ma vihkan uusi asju!!! 
Mäletan, et kui ma lapsena mõned uued riided sain, siis tegin need ruttu poriseks, sest siis ei olnud need enam uued ja ei pidanud sedasi hoidma :D
Lahe loogika !

Uut arvutit ei vihka ma mitte sellepärast, et ma seda ruttu poriseks tahaks teha, vaid sellepärast, et kõik on nii harjumatu ja võõras ning ma ei saa mitte mütsigi aru!!

Nagu näete siis EMT-pulgaga suutsin levi kätte saaga, seega päris lootusetu ma polegi :D

Ok, sukeldun installima ;)



3 kommentaari:

  1. Kui sul on nüüd Windows 8, siis edu harjumisel. Mina lihtsalt EI SUUDA. St mul endal on 7, aga tööl ja Abikaasal 8. Tööl kasutan ma ise ka enamik ajast läpakat ja tööarvuti on müüjate töövahend, seega mul lihtsalt pole olnud vajadust ümber õppida. Ja ma ei kujuta küll ette, mis juhtuks, et ma 8 vabatahtlikult ENDA arvutisse laseks :D

    VastaKustuta
  2. Jep, 8 on :):):):)
    On jah, jummalast harjumatu.
    Nüüd, kus vana raal jälle töökorras on, siis võtsin sujuvalt selle tagasi :)
    Eks ma vaikselt kolin oma asjadega ümber.
    Ei teagi, kas lasta uuele ka 7 panna!? Selles on küsimus :D

    VastaKustuta
  3. Mina paneks igal juhul, downgrade on ju tasuta. Aga abikaasa jälle ütleb, et 8 on jumala mõistlik ja pigem võiks ümber õppida. No tänan, ei :) Kuni 7-t ei ähvarda XP staatus, seni ma ei kavatse küll 8 taolisi jaburdusi kasutama hakata. XP tugi kadus alles 12 aastat pärast selle välja laskmist, 7 puhul on järelikult vähemalt neli aastat mureta. Kui kunagi järgmise arvuti ostan, siis ehk mõtlen... Aga loodan seda lähiaastatel mitte teha.

    VastaKustuta