Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 27. aprill 2014

Raamatukogus

Teate, see rögastav ja röhitsev mees on jälle kohal :D

Istub mul seljataga lauas. Tema vastas istub noor üliõpilane ja teeb koolitükke. Mul on temast täitsa kahju, sest tean, mida ta tundma peab.
Õnneks olen ma sel korral temast natuke kaugemal ja ei pea seda oksetunnet kogema.

Ilm on nii suurepärane, et täitsa kahju on siin raamatukogus passida, aga kuna asju on kogunenud, siis ma lihtsalt pean siin olema. Püüan kuidagi järje peale tagasi saada ja siis tulen ilmselt jälle õhtuste istumistega toime ;)

Maikuu terendab juba silmade ees. Kuukene veel Soomes ja siis KOJU :):)
KOJU, KOJU, KOJU!!!
Isssssver-susssver, ma vist olen nüüd see suurim igatseja.

Ma tahaksin Kodus olla,
kui õunapuud õitsevad.

Ma tahaksin Kodus olla,
kui muruke tärkab taas.

Ma tahaksin Kodus olla,
kui linnuksed munevad.

Ma tahaksin Kodus olla,
kui maapind kuivab veest.

Ma tahaksin Kodus olla,
kus ma saan maad kaevata, lõket teha, peenraid rohida, lastega joosta ja kõike muud lahedat teha :):):)

Trallalallallaalalallalalalaaaaa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar