Lehevaatamisi kokku

laupäev, 29. märts 2014

Piknikul - sinililled õitsevad!

Käisime täna selle aasta esimesel piknikul.
Ja ülla-ülla - sinililled juba õitsevad:

õitseb

Ilm oli ilus ja päiksepaisteline, aga õhk oli tibake jahedavõitu. Kuna tüdrukud ikkagi tahtsid piknikule minna, siis ka läksime.
Mööda metsasid ringi kolada ei saanud, sest Johanna oli ka kaasas ja ma ei jõua teda väga pikalt süles vedada. Nõrk olen. 
Kunagi-millalgi nägin kirbukal matkamiseks seljakotti, kuhu saab lapse sisse pista. Oleks võinud ju osta. Aga noh, siis ma ju ei teadnud, et perelisa tuleb ;)

Vankriga ei saanud ka mööda metsa sõita, sest mõned päevad tagasi läks Johanna vankril rehv puruks.  
Jep, Johanna vankril on ka rehvid!! :):):):)
Minu õnn, et teine vanker ka veel alles oli ja sain teise sõiduriista kohe asemele võtta. Olengi viimased päevad nüüd sellega ringi kimanud, aga metsa sellega küll ei lähe. Pöörlevad rattad ju!

Tarmo ostis muide kummiparandus komplekti ja hakkab seda siis homme lappima ;) Arvatavasti.

2 euri eest rehv taas töökorda ;)

Piknikule läksime kooli lähedale metsa. 
Vaatasime sellise koha, kuhu päike peale paistaks, aga tuul ei puhuks. Ega tuult eriti tegelikult polnudki, aga kui iil tuli, siis oli see üsna jahe.

Väike snäkk ja lauamäng

Kõige pealt noppisid tüdrukud sinililli, ma loksutasin samal ajal Johantsut magama. Kui tema üleval oleks olnud, siis poleks mängust ja piknikust midagi välja tulnud, sest ta tahab ikkagi ringi askeldada.

Magab ;)

Nosisime oma toidukraami, mängisimegi ühe seenemängu ja mõtlesime niisama looduse teemal küsimusi välja. Tüdrukud käisid vahe peal kooli juures natuke turnimas, ma lugesin sel ajal veidi ajalehte (vist juba 2 nädalat vana leht).  

Kui Johantsu ärkas, pakkisime kompsud kokku ja tulime koju ära.

Selle kevade esimene piknik seega peetud ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar