Lehevaatamisi kokku

laupäev, 15. veebruar 2014

Janeli käis sünnipäeval

Janeli käis täna sünnipäeval.
Lasteaia kaaslane sai aastakese vanemaks ja selle auks väike sünnipäevapidu.
Pidu oli 12.00-14.00, seega tõesti pisike pidu.

Sünnipäevale ;)

Janeli küsis täna, et miks tema kodus oma sünnipäeva ei pidanud. 
Ma ei osanudki alguses midagi vastata. 
Ju ma siis arvasin, et tal ei ole lasteaias veel selliseid sõpru, keda külla kutsuda. 
Nüüd saan aru, et tegelikult on küll.
Seega järgmisel aastal veedame ka Soomes ametlikult tema sünnipäeva.
Eks me kodus pere ringis ikka istusime, aga võõrad ei olnud.

Suvel on igatahes plaanis jälle tüdrukutele suurem sünnipäev korraldada. 
Ikka suur, suur, suur sünnipäev ;)
Loodetavasti ei riku ilm seekord pidu ära ja kõik sujub nii nagu plaanitud ;) 
Mul jälle suured-uhked plaanid ja palju uusi mänge.

Ma olen täna terve päev arvuti taga istunud ja oma asju ajanud, et unustasin Janelilt küsida, et kuidas siis sünnipäeval oli ja mis tehti ja mis söögiks pakuti ja kõike muud.
Aasta ema tiitlit ma ilmselt ei saa! :D
Aga ma homme küsin ja lisan siis tema kommentaari juurde ;)

Kui ma tavaliselt olen kilomeetripikkuseid sissekandeid teinud, siis praegused kirjutised tunduvad ikka väga pisikesed ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar