Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 10. detsember 2013

Null-päev :)

Täna oli selline tore päev, kus me Johannaga põhimõtteliselt ainult magasime.

Hommikul kell 8.00 oli Janelil lasteaias jõulupidu. Algatuseks lauldi-tantsiti ja siis söödi riisiputru.
Selline lihtne ja kiire jõulupidu ;)

Nii oligi, et ajasin Johantsu juba kell 7.30 üles (tavaliselt ärkab ta 8.30) ja kui kella 9 lasteaiast tagasi jõudsime, siis tahtis tema juba magama. Kuna ma ise ka eriti terav pliiats polnud ja end kõige värskemana just ei tundnud, siis mõtlesin, et teen koos temaga väikse uinaku.
Tunnike magasime ja kell 10 ärkasime.

Peale seda magamist olin mina VEEL uimasem ja ei suutnud kohe kuidagi oma silmasid lahti hoida.
Mingi ime läbi suutsin 2 tundi ikkagi üleval olla ja kui Johannal järgmine uneaeg tuli, siis läksin ka uuesti magama :D :D
Ja me magasime 3 tundi!!!!
Nagu 2 miśkat talveunes.

Tavaliselt toon Janeli kell 15.00 lasteaiast ära.
Täna siis tõusin ja põhimõtteliselt kohe ka jooksin. Lasteaeda siis :D
Poleks uskunud, et me  nii kaua magame.

Kusjuures tundsin ka peale sellist magamist end veel väsinuna.
Tegemist oli vist juba üle-magamisega või oli ilm selles süüdi. Meil oli täna taevas täitsa hall ja sombune.
 :D hahahaha. Mingi vabandus peab sellel null-päeval ju olema.

Ah, samas peab selliseid päevasid ka olema ;)


2 kommentaari:

  1. Mul ka vahel nii, sellepärast olengi telefoni meeldetuletuse pannud et kogemata suuremale lapsele lasteaeda järgi minemise aega maha ei magaks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hahahha, kusjuures mul on mõnikord meeldetuletus, et last lasteaeda ei unustaks :) Ikka juhtub ;)

      Kustuta