Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 19. detsember 2013

Ilmutus

Ilmutan pühalikult, et hakkasin koristama. Ha-ha-haa :D

Alustasin plikside toast, sest sealt võib juba karkudega ronima hakata.
Ma püüan tegelikult selline mamps olla, kes nende eest kõike ära ei tee, sest muidu hakkavadki äkki seljas veel liugu laskma, aga... Aga vahel ma lihtsalt pean otsast lõpuni selle ise korda tegema.
Mulle meeldib, kui kõik asjad OMA koha peal on.
Nad koristavad küll, aga nii, et asjad pannakse lihtsalt jalust ära, kas see ka oma kohale pannakse, sellest pole neil sooja ega külma :) Kui maas just ei vedele, siis on kõik korras ;)

Eks ma ise olen ka vahel paras lohe ja jätan asju vedelema. Saan siis ise Tarmo käest pikki päid ja jalgu, et miks ma seda oma kohale panna ei võiks! :D Ha-ha-haa
Tema on meil selles mõttes kõige korralikum - asju vedelema ei jäta ;)

Tegelikult mulle meeldib koristada, lihtsalt selleks on õiget tuju vaja. Paned mussi mängima, jorised kaasa ja lased aga kätel käia ;)



Johanna tsillib ka rõõmsalt kaasa. Panin ta karpi (mille muidu ta mänguasjadele tegin, aga tundub, et see sobib temale ka), seal ei saa ümber kukkuda ja haiget saada :)
Oi, ma olen kaval!
Ja kui ta kõvemat häält hakkab tegema, siis annan aga uue mänguasja kätte ;)

Anname siis kätele valu!

2 kommentaari:

  1. Äh, ära nüüd :):) :) Oleme meelitatud :)

    On jah, hästi välja kukkunud! :)

    VastaKustuta