Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 1. juuli 2013

Kuhu aeg küll lendab?

Nojah, alles me tulime Eestisse ja juba on pool ajast ära oldud...
Aeg on lennanud täpselt nii, et nips ja läinud see ongi.

Johanna sai ka meil täna juba 1-kuuseks.


Nüüd blogi näol mõnda aega tegemist vist beebi blogiga ja Soome jutudest on asi kaugel :)
Teate küll seda lugu, et iga ema jaoks on just tema laps maailma ilusam, armsam ja toredam ;) Seega peate hetkel sellega lihtsalt leppima, kui liiga palju uuest ilmakodanikust vatran.
Varsti lendab ju nagunii peast välja :D

Ütleme, nii et 3 nädalat oli mu elu nagu lill, tips ainult sõi ja magas.
Minule harjumatu luks-elu.
Noh, nüüd on see kahjuks läbi ja ta ei maga praktiliselt üldse. Vaevleme hetkel nimelt gaasidega ja ta magabki heal juhul 10-minuti kaupa.  Eile oli ta näiteks 17:00 kuni 23:30 üleval nii, et ei maganud kordagi. See pole ju normaalne!? Ma ei loe seda magamiseks, kui ta 3-minutiks silma kinni paneb ja siis jälle oma suurte (aga armsate) tõllaratastega otsa vaatab.
Ei aita "Sab Simpleks" ega ka "Espumisan", ei kõhu masseerimine ega ka võimlemine.
No mitte miski ei aita. Peab veel netist mingeid nippe otsima.
Tegelikult tuleb see aeg vist lihtsalt üle elada ja loota, et kui gaaside aeg läbi on, magab ta jälle tundide kaupa.
Loota ju võib :)

Hõiskasin siin, et enne ei saa sünnitama minna, kui maasikad rohitud saavad, eksole...
Njaa, ei jõudnud ma neid maasikaid enne õiget aega ära rohida ja kui nüüd uuesti neid "rohima" sai hakata, siis oli seal tegelikult täielik katastroof.


                                                   Nokitsemist, kui palju... :D

Maasikad said rohitud (aega võttis, aga asja sai) ja marjad valmivad ka kenasti, aga need linnud!!Urrr
Siinkohal meenub mulle, et jõin üks õhtu metsmaasikatest jäätisekokteili  ja võib vist ainult oletada, milline Johanna järgmine päev välja nägi :D Ma ei pea vist ette ütlema, et täiesti täpiline!!

Ok, maasikad ja need tüütud linnud. Nüüd on vaja välja mõelda, kuidas neid linde  maasikatest eemale hoida. Võrgud on mul küll olemas, et peale panna, aga ausalt öeldes on need nii tüütud. Võta ära ja pane tagasi, võta ära ja pane tagasi.
Poodides on müügil linnupeletuspallid. Ma ei oska öelda, kas need originaal-pallid toimivad, aga ma nokitsesin ise ka ühe linnupeletuspalli valmis ja minu palli peale linnud ainult irvitavad. Söövad südamerahuga marju edasi. Ja linde on Oi-oi, kui palju!

                                                  Originaaliga ju täitsa sarnane

Teine asi, mis veel pidi toimima on CD-plaatide riputamine peenarte juurde. Selle katsetasin ka ära - ei toimi. Lendavad kasvõi plaadi peale, mingit hirmu need plaadid neis küll ei tekita.
Peab vist ikka võrgud peale toppima...Olgugi, et ei viiiiitsi....

Millest siis veel?

Meil selline rahulik, omas mullis, elu. Polegi millestki eriti kirjutada.
Suuremad lapsed lendasid juba pesast välja. Ha-ha-haa.
Tegelt on nii, et üks on ühe vanaema juures, teine teise...või siis venna...või siis õe juures.
 Nii ma siis Johannaga kahekesi olengi. Tiksume oma kella järgi. Magame me kusjuures tavaliselt kella 10-11-ni. Päris pikalt. Öösiti magab ta, kusjuures, täitsa korralikult. Tõuseb ainult söömiseks ja magab siis rahulikult edasi. Siiani ei ole gaasid nagu muret teinud, kui nüüd eilne öö välja arvata. See oli tõesti esimene magamata öö. Vaatame mis tänane öö kaasa toob.

Ühesõnaga meie tiksume oma kella järgi. Enne gaase oli hea, sai Abbil üsna pikalt nokitseda ja asjatada. Nüüd ei midagi. Käin ja mõtlen lihtsalt, et seda oleks vaja teha ja seda, aga ei saa, kuna laps ei maga. Peenramaa vahel olen ka nii, et ühe käega rohin, teise käega kiigutan last. Nagu napakas! :D

Paluks gaaside vastu nippe !!!!! Neid oleks mul hädasti praegu vaja :) Ma ei söö ka midagi sellist, mis gaase tekitama nagu peaks ja krooksud laseme ka kenasti välja. Selles mõttes ma ei saagi nagu aru, et millest need gaasid on!?

Praegusel ajal ei viitsi ma tegelikult üldse arvutit käimagi pannagi. Täna ka mõtlesin, et kas kirjutan või mitte. Otsustasin mingi  jutukese ikka kirja panna.
Mõni päev vaatan arvutit lausa hirmuga - üks ajupool ei taha arvutit avadagi, aga teine pool annab aru ja teab, et pean postkastid siiski läbi sirvima.
Seda just sellepärast, et neid poolikuid palgaasju on hetkel päris palju ja iga päev võib millegi osas kusagilt vastus tulla. Kohtus on 8 asja, Palkkaturvas olevat kogust ei oska öeldagi, mingi 15-20 ringi vast.

Ja kuidas ma ei viitsi nende palgaasjadega praegu üldse tegeleda. Need, mis poolikud on, nendega on selge, et pean tegelema - tahan ma seda või mitte. Kohusetunne ;)

Uute asjade puhul olen küll hetkel inimestele ära öelnud. Ma lihtsalt ei viitsi nendega praegu tegeleda ja ma üldse ei taha nendega tegeleda. Praegu tahaks lihtsalt olla.
Hea on hetkel lapse taha pugeda ja põhjendada, et aega ei ole. Samas, kas see on ikka lapse taha pugemine? See ju täitsa sulatõsi.
Igatahes võtsin aja maha ja uusi asju enam peale ei võta. Ehk jälle sügisest, kui Soomes tagasi oleme, seal rohkem aega.

Praegu tahan oma aega lastele (peamiselt siiski Jonsule) ja talu juures nokitsemisele kulutada - ei ühtegi muud kohustust!

Tahan lihtsalt olla.
Ja olengi! :)

                                                             Ju oli hea uni :)

                                                           Kosume, kosume




7 kommentaari:

  1. Johanna on tõesti väga armas! :)

    Meil aitas esimese lapsega gaasivalde vastu geelikott (müüakse apteegis, omal ajal maksis 2-3 eurot, saab soojendada mikrouunis või kuumas vees). Tegin geelikoti kuumaks, mässisin õhukese riide sisse, panin geelikoti endale kõhu peale ja võtsin lapse enda kõhu peale. Lihtsam kui õlimähisega mässata aga see soojus ja lähedus aitasid ka gaasidel välja tulla. Lisaks võid proovida Infacoli gaasirohtu - meie apteekides uus toode. Ehk mõikab? Mõni soovitab ka probiootikumide kuuri läbi teha - nt Protexine Restore oma.
    Teine laps alles 3-nädalane ja ootan ka "põnevusega" kas meile jõuavad gaasivalud või on poistega lihtsam.

    Teile aga edu ja mõnusat koos kasvamist! Loodan, et saate rahuliku lapse tagasi :)

    VastaKustuta
  2. Sa oled täpselt nagu mu ämm. " Peenramaa vahel olen ka nii, et ühe käega rohin, teise käega kiigutan last"
    Kui mul ämm reieluu murids ning kui lõpuks karkudega käima hakkas, tulid kevad tööd peale oli vaja muld ära kaevata, siis ühes käes oli hark ja teises käes kark. :)

    Pisike Johanna on tõesti väga armas. :)

    VastaKustuta
  3. Söö ise kaerahelbe putru. KKunagi tegin poisile tummi. Aitas kohe!
    edu!

    VastaKustuta
  4. geelikoti asemel on soojad õlimähised kõhule. aga üks tuttav leiutas triki, pista mähe mikrosse ja siis ümber kõhu. Vaata et liiga kuum poleks.

    VastaKustuta
  5. Mina jõin köömneteed, mõned lonksud enne sööki. Ja see teine köömne moodi taim, lagritsa maitsega, on sama efektiga. Äkki oli apteegitill vms. Apteegist küsida. Loodan, et leiate abi.
    Johanna on super nunnu :)

    VastaKustuta
  6. Ja, mamme teed võid juul, seal kõik see hea kraam sees. http://www.pesamuna.ee/imetamisteed See soome toodang ja tervisepoodided müügil.

    VastaKustuta
  7. Minu beebi ei talunud piimatooteid...nii kui nt joogijogurtit jõin oli laps rahutu. Ka aastaselt ei talunud ta piima, jogurtit jne...andsin siis kitsepiima, mis mõjus väga hästi :)

    VastaKustuta