Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 6. november 2012

Täielik laiskus!!!

Mitu päeva, või isegi juba mitu nädalat mõtlen, et kirjutaks.
Kirjutada iseenesest oleks, aga ma lihtsalt ei viitsi...

Ma ei viitsi isegi arvutit lahti teha...
Kui e-postis käin, siis hoian pöidlaid pihus, et keegi kirjutanud ei oleks, sest hetkel nõuab vastamine minult suuremat pingutust. Täiesti ajukas.

Võiks öelda, et mul on hetkel täielik madalseis...

Kirjutasingi lihtsalt sellepärast, et oma laiskusest teavitada.
Hetkel ei ole isegi mitte kiire, lihtsalt LAISK olen.

Kohutavalt laisk!

Olge mõnusad ;)


2 kommentaari:

  1. Tere!
    Kolisin hiljuti mehega Soome ja see blogi mulle nagu aabits, kui mõni mure, kohe hea otsida vastuseid :). Hetkel käsil sõiduauto Soome registrisse kandmine. Eile tulime Eestist ja ilmutasime sadamas tollis saabumise, nüüd 5 päeva jooksul tolli pabereid täitma. Kuidas Teie pere auto registreerimine kulges, varasematest kommentaaridest lugesin, et see teema oli käsil Teil eelmisel aastal. Kas õnnestus veromaksuta ümber registreerida ja mis kulutusi see kaasa tõi?

    Tervitades ja energiat soovides,
    R.

    VastaKustuta
  2. Saada mulle oma e-mail aadressile virx.ross@mail.ee. Kirjutan sulle sinna ;)

    VastaKustuta