Lehevaatamisi kokku

reede, 22. juuli 2011

Arenguhüpped blogiga :):)

Eile tegin blogisse uue sissekande. Panin kenasti publish post, aga ülesse/arhiivi see ei läinud esilehele ei ilmunud. Muidu on ju nii, et kui uue postituse kirjutan, siis saab see kohe blogi avalooks. Eile aga oli nii, et uut postitust nägin alles siis, kui juulikuu peale klõpsasin! Jukerdasin selle blogiga oma paar tundi, aga ikka asja korda  ei saanud. Iseenesest blogi suhtes arenesin küll: sain kellaaja õigeks, all panin statistikanäitaja ja puha.

Kuna olulisim probleem jäi ikkagi lahendamata, siis kirjutasin lõpuks blogi haldajale. Täna ta oligi mulle vastanud, et tema näeb uut postitust, lisades, et tõenäoliselt on probleem arvutis. Soovitas Toolsist kõik need historid ära kustutada. Nii saigi tehtud ja  - hoplaa - kõik jälle oki-toki :):)
Nagu Te juba teate, siis pole ma suuremat sorti arvutigeenius, aga ma arenen iga päevaga :):)Täna tegin üsna suure arenguhüppe :):)
Aga jah, tõsi see on, et arvuti võib jamada. See läpakas on meid teeninud juba ligi 5 aastat. Tegelikult olekski aeg see juba ümber vahetada...mõtleb ka teine juba liiga aeglaselt ;)

Oki-toki, lähen teen nüüd Tarmole sünnipäeva puhul tugeva kalli ja patsutan 3 korda õlale :):):) Mis saaks veel paremat olla, kui naise poolt 3 patsutust õlale? :):)
Räägite, et mõni tore kingitus!! Kahjuks olen ma hetkel kingituse tegemiseks liiga vaene :):):):):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar