Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 3. aprill 2011

Aprill - kõrvapõletiku, lume sulamise ja linnurände kuu. Hopaparei :)

Paar päeva olid ilmad isegi kevadehõngulised ja leidsin talu juurest nurgakese, kus lund enam ei olnud. Jippi

Rehad kätte ja rehama :D      

Kui teistes kohtades on lumi ikka veel põlvini, siis seal tukakeses saab juba kuiva jalaga ringi kõndida ja maapinda tunnetada. See on meil see  tore koht, kus kitsed söömas ja magamas käivad. Ega mingit suurt tööd seal ette võtta ei saanud, aga kuivanud oksi / lehti põletada ja okastraati sai kokku korjata küll. Ja okastraadiga pole vana peremees eriti kokku hoidnud!! Seda on nii meeletult palju ja mitmekihiliselt. Aga metall on ju kallis - mis meil saab selle vastu olla :) Nii ma siis veetsingi oma aega - põletasin oksi, riisusin lehti, grillisin pisikest söögipoolist, jõin teed ja kuulasin linnulaulu. Tõeline puhkus

                                                               Nämm-nämm-nämm

Et kõik liiga roosiline ei oleks, siis järjekordseks "toredaks" uudiseks on see, et nüüd on Janelil keskkõrvapõletik. Kurat, alles eelmisel reedel lõpetas kopsupõletiku tõttu antibiootikumide kuuri ja nüüd siis selline lugu!!Kolmapäeva öösel vastu neljapäeva hakkas ta öösel kella 1 ajal nutma ja kõrvast kinni hoidma. Kui ta juba 2 tundi sedasi nihelenud ja nutnud oli, siis võtsin ta kaenlasse ja kolisin suure toa diivanile magama, sest tema otsustas, et tahab Twienesid vaadata. Lohutuseks läkski Twienede kassett makki ja kinoseanss võis alata :) Mina ise aga lükkasin arvuti sisse ja vaatasin, milliseid koduseid ravivõimalusi siis soovitatakse. Ainuke mõistlik soovitus oli see, et meresool soojaks teha ja kõrva peal hoida. Kuna õhtul oli pliit köetud ja juhuslikult oli kodus ka meresoola, siis toimisingi sedasi. Minu üllatuseks seisab meresool NII kaua soe. Ma mõtlesin, et see on soe korraks vaid ja siis kogu lugu. Ma ei hakka üldse mõtlemagi, millega ma sellel ajal koolis  tegelesin, kui meresoolast õppetükk oli :):):D Ju mul oli jälle tähtsamat teha ;)
Kusjuures neljapäeva  hommikul läksin Janeliga kiirabisse, sest perearst hakkas alles peale lõunat vastu võtma ja haiglas on olemas nii lastearst, kui ka kõrvaarst. Kiirabi ukse taga istusin 1,5 tundi!! Läks aega, mis ta läks, aga ravi saime peale. Selle kuu raviarvetest ma üldse ei räägigi. Sorry, eelmise kuu;) Meil on juba ikkagi aprill :)
Ei julge üldse mõeldagi kes järmisena haigeks jääb ja mis haigusesse ;)
Seda kevadet on juba hädasti vaja!!

Tarmo ütles, et tema ka ei taha praeguSoome tagasi minna - vähemalt kuu võiks veel puhata. Ma kusjuures täitsa mõistan teda. Ega ma ka siis kadedam polnud, ütlesin, et kui ta vajab ja tahab puhkust, siis minugi poolest ;):)
Tundub, et varsti hakkame õhust ja armastusest elama :D:D Pole hullu varsti tuleb muru välja - saame muru närida :D:D Ull nali oli :)

Soome keelega olen nüüd nii kaugele jõudnud, mida ei oska eesti keeleski :D :) Eesti keeles oskame me kõik küll rääkida, aga kui keegi küsib mis vormiga tegu on, siis ma võin ainult lolli näoga otsa vaadata - ei midagi enamat ;):)  Nagu näiteks: loeti, oli loetud, loetaks, oleks loetud jne.Loomulikult ma tean, kus ja millises lauses neid sõnu kasutada, aga mis vormiga tegu on?????? Njaa :):)
Ja järjekordselt võin tõdeda, et ma ei tea, mis ma koolis sellel hetkel tegin, kui neid õpiti!! :):):)
Pole hullu - õpin Soome keeles selgeks, siis saab lõpuks ometi eesti keeles ka :)

Nagu varasemalt lugenud olete, siis ma olen raamatute lainel. Hakkasin omale seda nimekirja ju kokku ostam :D:D Kuna ma vaene töötu olen, siis pean vastavalt võimalustele ka tegutsema. Minu ostukoht on kurikuulus osta.ee :) Sealt saab asjad ikka nii odavalt kätte, et kuku pikali. Loomulikult on see ka see koht, kus lammastel ja lollidel raha käest ära võetakse, ilma et nad oma kaupa üldse näeksid ;) Olen seda saiti külastanud juba ca 4 aastat ja fui-fui-fui - olen alati kõik asjad kätte saanud ja mingeid pretensioone ka nagu esitada pole. Eks iga inimene on täpselt nii tark nagu ta on. Mina võin igatahes seda saiti igati kiita.
Nüüd siis raamatute ja nende hindade juurde ;)
Hinnavõrdlusi saab tuua ( minu arust) kolmest eri vaatenurgast: uued raamatud raamatupoest, kasutatud raamatud mõnest kasutatud raamatute poest  (Vaimuvara või Raamatukoi) ja osta.ee Hinnasuhted on erinevatel raamatutel ( raamatute puhul jään ikka klassikute juurde, olgugi et mõned neist top 100 ei ole ) siis järgnevad:

"Ohtlikud suhted" P.C.de Laclos -  14,45 € ( Rahvaraamat), 4,15 € ( Raamatukoi), 0,10 € ( osta.ee)
"Kuristik rukkis" J.D.Salinger   - 12,27 € (Apollo), 11,70 € (Raamatukoi), 1,05 € ( osta.ee)
"Moby Dick" H.Melville - 16,37 € ( Rahvaraamat), 6,39 € (Raamatukoi), 3,50 € ( osta.ee)
"Tappa laulurästast" H.Lee - 13,23 € (Apollo), 4,79 € (Raamatukoi), 2,20 ( osta.ee)
"Meister ja Margarita" M.Bulgakov - 15,91 € ( Apollo), 14,40 € (Raamatukoi), 1,90 € (osta.ee)
"Lolita" V.Nabakov - 10,61 € ( apollo), 4,47 € (Raamatukoi), 0,97 € ( osta.ee )
"Tuulest viidud" M.Mitchell - 7,92 € (Apollo), 6,39 € ( Raamatukoi), 2,23 € ( osta.ee)
"Kärbeste jumal" W.Golding - 11,63 € ( Apollo), 9,50 €  ( Raamatukoi), 2,50 € ( osta.ee)
"Ameerika tragöödia" T.Dreiser - 10,08 € (Rahvaraamat), 6,39 € ( Raamatukoi), 2,20 € ( osta.ee)
"Hüljatud" V.Hugo - 12,69 € ( Rahvaraamat), 9,59 € ( Raamatukoi), 5,11 € ( osta.ee)
"Anna Karenina" L.Tolstoi - 12,59 € (Rahvaraamat), 8,31 € ( Raamatukoi), 3,83 € (osta.ee)

Et siis sellised näited ;) On ju vahe, kas ostad raamatu 1 € või 9 € eest?! Olen osta.ee ostnud raamatuid, mille hind on olnud 0,10 €, aga Raamatukois 10 € - 12 € kanti ja mis on olnud puhas klassika. Müüja ei saa nagu üldse aru mida ta müüb. Ma ütleks, et sellistel müüjatel on ikka tõsine ärisoon  :):D
Mis puudutab ilukirjandust, siis teen ma  üleskutse poest üldse raamatuid mitte osta, sest see oleks puhas raha raiskamine. Poest saab  ilusa ja värvilise kaanega raamatu, aga sisu on ju ikka sama.

Kahjuks pean ma nüüd ise raalist lahkuma, sest Janeli ootab järjekorras ja on juba tund aega küsinud, et milla tema saab :) Nüüd siis saab ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar