Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 2. märts 2011

Testin-testin 1,2,3

Täna tegelesin enamus ajast soome keele õppimisega, vahepeal käisin ja suusatasin mõned ringid ka. No kui seda muidugi suusatamiseks saab pidada. Tegemist on siiski vist pigem ukerdamisega ;)
Ukerdamas käin ma siis maja ees suusarajal, mis paistab otse meie aknast. Üritame siis esimest korda ka pilti lisada :
Oih :) Ja siia ta ilmuski :) Ma ju ütlesin, et  arenen !! Nüüd on ainult aja küsimus, millal ma oma laskesuusatamisest video ülesse panen :D:D Suusarada on niisiis seal metsa sees ;)

Kui ma piltide panemises juba nii agar olen, siis vot selline näeb hetkel välja minu argipäev:


Ja nüüd siis tahaks lisada pildi kingitusest, mis kolleegid minu töölt lahkumise puhul tegid. Mulle see kingitus väga meeldib. Siin see on:

Tegemist siis kena lillebuketiga ( pildil juba veidike kustunud olekuga, aga eks lillekesed ole juba päevi ka näinud ), Veiko Lään´i aforismide kogumikuga ( tegemist on tõesti hea kogumikuga, teemad on tähestiku järjekorras ja kokku neid ca 5000) ja lõpuks presskann ( topelt klaasiga ja puha, kusjuures kohvi on seal sees ikka mitu tundi soe ). Mu oma kann oli juba nii vana ja väsinud, et seda ei kannata isegi pildistada :D

Edaspidi hakkab pilte kindlasti rohkem ilmuma, sest arenesin täna tehniliselt täitsa tublisti edasi ja Soome elu peab ikkagi lives näitama :D
Ehk lisan isegi vanade kirjutiste juurde pilte... Peab teemad üle vaatama jh, äkki mõni vajab kohendamist :D

Tai-vai, säu-pläu ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar