Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 1. veebruar 2011

Tehtud :)

Viimasest sissekandest on juba pea 2 nädalat möödunud...Aeg lendab :)

Olin lastega hoolduslehel ja siis polnud nagu eriti millestki kirjutada....Kui siis seda, et tegelesin kodus elamise suurpuhastusega ja laste toast harutasin nari ka lahti, sest see võttis seal nii palju ruumi ja nagunii tuleb nari Soome kaasa vedada.

Eile viisin siis ülemusele avalduse ära, seega - TEHTUD ;)

Kolleegid ikka küsivad, et kuhu ma siis tööle lähen ja mida tegema. Kuna mul hetkel mingit töökohta veel pole, siis vastangi, et ei tea :):) Hetkel ma ei teagi...
Tööd politseis on jäänud veel 27 päeva :)

Täna tegelesin jälle töökuulutustega, kuigi ma olen aru saanud, et see on tegelikult suht mõttetu tegevus. Kes see ikka sellist inimest tööle palkab, kes hoopis teises riigis elab. Kuna ma nii loll olen ja ikkagi oma CV-sid saadan, siis saatsin 9 tööandjale: 5 x aianduse alal, 3 x pakkija ja 1 x turvatöötaja.
Ühelt haljastus firmalt tuli kohe vastus, et kas ma olen selle alaga varem ka tegelenud. Vastasin siis omakorda, et töötanud sellel alal ei ole, aga haljastusega olen oma talu näol tegelenud küll. Kui vastavad veel, siis on hea, kui ei vasta - elan üle ;)

Kui ma avalduse esitasin juba ära, siis laste dokumente pole ikka jõudnud apostillida. Selle tee püüan siis neljapäeval ette võtta. Päriselt ka!! :D

Soome keele õppimine käib endiselt ;)
Kui keegi soomlane midagi räägib, sis ei saa ma suurt midagi aru, sest ta räägib nii kiiresti. Kui ma aga loen midagi soome keeles, siis mõistan juba üsnagi hästi.

Õppida-õppida-õppida ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar