Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 12. jaanuar 2011

Kuhu siis ikkagi elama minna?

Eile vaidlesime Tarmoga selle üle päris tõsiselt :D
Tema tahab kuhugi Helsinki lähiümbrusesse, sest seal on tuttavaid ja hea lihtne Eestis kodus käia;)

Mina aga Helsinki ümbrusesse ei taha, sest liiga lihtne on kodus käia :D ja liiga palju eestlasi!!! :) Mitte, et mul eestlaste vastu midagi oleks :D
Lisaks sellele on korterite hinnavahe ka nii suur, et kuku pikali. Kui Helsinki lähiümbruses maksab normaalse 2-toalise korteri üür kusagil 700 € kanti ja üle selle ( 3-toaliste hindadest ei hakka üldse rääkimagi), siis Turu kandis maksavad 3-toalised 550 € ja  4-toalised alates 630 €.
On ju vahe?
Minu arust on ikka vahe küll, kas sa elad 4-kesi 2-toalises või 4-toalises. Rahalises mõttes on seega otstarbekam Turusse kolida - see suur linn, nii et tööd on seal ka piisavalt, kui ise otsida. Ma ei taha Soome kolida selleks, et seal kottide otsas elama hakata. Tahaks ikka normaalse inimese kombel seal oma elukest veeretada :) Jah, Turu on Helsinkist tibake kaugel ( 160 km), AGA võrreldes teiste vahemaadega pole see midagi. Praktiliselt sama , mis Sohvoosist Talinnasse - no problemo. Ma saaks sellest veel aru, kui me kuhugi Rovaniemi või Kajaani koliksime :D:D:D Kuigi mina koliksin isegi sinna ka :):D
Vahelduseks ongi just hea kõigest siinsest eemale minna. Saab rahulikult kõige üle mõelda. Jälle see MÕTLEMINE???!!! :D No hea küll, saab siis rahulikult näiteks raamatut lugeda, ilma et kuhugi kiirustama peaks.
Millegi pärast on siinne elu nii kiire ja aega üldse pole. Teed kõike ja samas ka mitte midagi - see on nagu kummaline. Tööl olles mõtlen, et koju minnes teen seda ja toda, aga kui koju jõuan, siis on toss nii väljas, et kõik lükkub jälle edasi ja sedasi päevast-päeva. Millegi pärast arvan või pigem loodan, et Soomes jääb rohkem aega üle, kui siin. Seal olles ei vii näiteks tööd koju kaasa - viskad oma lusika nurka, kui kell kukub. Järgmisel  hommikul  lähed jälle rõõmsalt tööle ning võtad selle lusika sealt samast nurgast, kuhu sa selle viskasid ning teed tööd sealt edasi, kust ta pooleli oli jäänud. Praeguses töökohas on aga nii, et on vaja patrullida, valvetes olla, operatsioonidel käia,  paberimajandus jne jne.  Kui nüüd ikka PÄRIS ausalt rääkida, siis mulle tegelikult meeldib politseitöö- just vahetu kontakt sündmuse või kodanikuga (paberimajandus jääb sinna miinus-kategooriasse :D ).  AGA olegem ausad - vahepeal on sellest tööst  lihtsalt vaheldust  vaja. Kogu aeg selle sees olla on kuidagi  pingeline.....nagu praegugi. Ju siis on tegemist ikkagi stressirohke tööga :) ;) Ise järeldasin!! :D:D Aga kui on tunne, et asi enam ei istu, siis tuleb minna ja midagi muud teha. Mõne aja pärast tahan politseisse kindlasti tagasi, hingelt ju ikkagi politseinik ;) Politseikooli sisseastudes küsis Ralf Palo ( tol ajal oli ta kooli direktor)minult, et miks ma tahan politseinikuks saada. Vastasin "originaalselt", et see on olnud minu lapsepõlve unistus. Tema aga vastas selle peale, et ma olen juba 20-s , kes täna sedasi vastab! :D:D:D
Rääkisin sellel hetkel tõtt. Juba lapsena tegin paberist ise omale töötõendeid, ajasin jälgi  ja üritasin tuvastada, kes varastas (maal vanaema juures) ära loomade alumiiniumist jooginõu!! Jälgi leidsin, aga isik jäi siiski tuvastamata :D:D Jään oma sõnade juurde - hingelt politseinik :)

Kaldusin teemast sujuvalt kõrvale. Anteeksi :)

Töökohtadelt  pole hetkel enam vastuseid tulnud ega ma pole praegu enam CV-sid saatnud ka, sest jäin kuidagi imelikult ja naiivselt selle Nestle peale lootma :) Oh mind blondiini! Tundub, et töökaaslane rääkis siiski nende soomlaste kirjade "vastamisusinuse" suhtes tõtt ;);) Kokku ongi tulnud 5 vastust.
Aga noh, ega erilist vahet tegelikult pole. Isegi, kui ma praegu siin Eestis olles tööd ei leia, siis alates 1.märtsist olen töölt vaba ( lükkasin oma avalduse esitamist veits tänu edutamisele edasi :D:D ).
Ma ei muretse juba selle pärast, et õnneks on Tarmol seal hetkel ametlik tööots olemas, küll tähtajaline ( vist oli 3 kuud), aga seegi asi. Parem, kui mitte midagi ;) Väike varvas on juba Soome riigi ukse vahel :D:D
Ja mina olen nii visa küll, et astun ustest sisse, teen haledad silmad pähe ja lihtsalt küsin tööd :D:D Küll ma ka midagi leian. Aga ma ei hakka mingit kindlust kuhugi pilvedesse ehitama, siis ma ei pea kogu elu sellele järele ronima. Hakkame seal Soomes samamoodi nullist pihta nagu siin Eestiski. Ei midagi uut siin päikese all...

PS!Janeli köhib praegu nii tugevasti nagu tahaks kopse suu kaudu välja köhida...Ja nohu on tal ka. Seega on 2 nädalat garanteeritud, et keegi peab temaga kodus olema. Siin annab veel laveerida, aga seal?? Vot see on ikka tõeliselt hirmus!!:S Ah, mis ma siin ikka ette muretsen. Tuleb see, mis tulema peab.

Kes muretseb enne kui tarvis, muretseb rohkem kui tarvis ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar