Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 6. jaanuar 2011

Eilne päev - eilsest me kõik oleme homsesse teel...

....minna on meil kaua ja kaugele veel ;)
Eilse saatsin jälle agaralt meie CV-si  ja tutvustusi ;) Olin nii tuhinas, et blogi polnud aega kirjutadagi!
Saatsin siis 14-sse firmasse:

9 x pakkija
3 x laotööline
2 x turvatöötaja
1 x piirivalvur

Turvatöötaja ja piirivalvurite kohtadele saadan ainult end CV, sest mul vajalikud paberid olemas, Tarmol mitte ;)

Üks pakkija koht meeldis mulle eriti hästi. Nimelt Nestle firma, mis otsib hetkel 20 töötajat. Vastus tuli ka kohe õhtul, et võtavad ühendust, kui kuulutuse aeg täis saab ;) Vot ei teagi, kas kirjutataksegi kõikidele sedasi vastu ja tegelikult tööle ei kutsutagi, aga mina rõõmustan ikkagi. Nestle mässab nende kakaode, piimasegude  ja selliste toodetega :) Ma võin seal seda pulbrit hea meelega purki kaanetada :D
Kusjuures see töökoht asub mõned kilomeetrid eemal kohast, kus korterit vaadanud olen. Seega oleks see lausa jackpot :P:P.
Korterit näeb muidu sellelt lingilt :

http://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/6332781

NB!Täna sain tüdrukute ID-kaardid kätte. Homme lähen apostillin sünnitunnistused ära.

Soome keele õppimisega läheb üsna hästi. Opiskelen joka päivä noin 30 uutta sana :D :D

Seega - arenen ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar